moongirl

3 månader

Kategori: Allmänt

Ett kort inlägg innan läggdags. (Och fan om detta med försvinner..)

3 månader av fullständig lycka! Nåja, sömnbrist och frustration med. Men sånt hör till småbarnslivet ☺️
Så coolt att se dem utvecklas för varje vecka som går. De ler och gestikulerar så man gråter av skratt!
Nu sover Tove och Rasmus för det mesta bra. Äter en gång per natt var. Dock vaknar tidigt men så är ju barn.
Elvira sover oftast bra och i princip varje natt i sin säng. Sen händer det att hon kanske drömmer något otäckt eller bara vaknar till och då ropar hon på, just nu mest, mig. Lägger mig hos henne en stund och går sen in till min säng igen. Ibland efter tio minuter, ibland efter två timmar 😁

Tycker att det funkar bättre och bättre med alla tre barnen. Elvira är inte lika avis och småknattarna äter ca var tredje, var fjärde timma. I början var det mat oftare och då ammade jag också. Kändes som om jag inte gjorde annat. Orkade amma i ca två månader iaf.

Nu sova! Imorgon blir det påskfirande här 🐥🐣
Denna trötta mamma har glömt bort att påskpynta 🙈
Elvira gick iaf påskkärring igår. Så söt!😍

Gonatt!
Kommentera inlägget här: