moongirl

Sömnlös som vanligt

Kategori: Allmänt

Nu var det dock några nätter sen jag sov så extremt dåligt att jag fick gå ut och lägga mig på soffan. Annars sover jag "bara" dåligt 😋 Men nu ligger jag här. Klarvaken. Klockan är 3:52. Druckit mjölk som vanligt.
Är det något jag varit duktig på så är det att dricka mjölk! Hinkat i mig någon liter varje kväll. Dricker i princip inget annat. Inte ens vatten så Mys och Hoppas lever väl i fostermjölk istället för fostervatten 😋
Dock så börjar det avta, tror jag. Ska iaf försöka dricka mera vatten. Anledningen till att jag inte gjort det är för att jag får sura uppstötningar av det.
Känns ändå något bättre. Som om bebisarna sjunkit lite. Men samtidigt blir de ju större. Så jag vet inte.

Huset då?
Ja det börjar närma sig klart! Förbesiktningen är 8/12 och kontrollbesiktningen är 21/12.
Mycket spännande!
Och garaget börjar bli hyfsat klart det också. Garageporten kommer imorgon 👍
Längtar så himla mycket tills det är klart!
Det konstiga är att innan vi flyttar in så har vi två barn till. Men det känns mer verkligt med huset än bebisarna. Kanske försöker undvika att tänka på att de faktiska ska ut innan!
Nu närmar sig vecka 32 och efter det så är det (om allt ser bra ut och bebis nr 1 har huvudet neråt) vaginal förlossning som gäller.. Hujedamig... 😳
Nu är det ju också så att sist vi var på ultraljud så låg 1:an med huvudet neråt. Får se om han/hon fortfarande ligger så nästa vecka.

Nähä, om jag skulle försöka sova då. Vill sova i soffan men Elvira sover inne hos oss och märker hon att jag är borta så blir hon kanske ledsen. Men då får jag väl lägga mig i sängen. Sover bättre i soffan faktiskt.

Gonatt 😴
Kommentera inlägget här: