moongirl

Inskolning

Kategori: Allmänt

Idag lämnade vi Elvira i ca 1 1/2 timma. Det funkade kanon. Imorgon lämnar jag henne mellan 11-14. Tror det kommer gå galant.
Hon är väldigt framåt och oblyg, vilket känns jättebra.

Har inte skrivit något alls om hus heller. Vilket inte är så konstigt med tanke på mitt långa blogguppehåll!
Vi håller på att bygga hus i Bankekind. Om allt går som det ska med försäljning av vår lägenhet och snickeriet på huset så flyttar vi vid månadsskiftet januari/februari 2017.

Idag har vi kollat på ytterdörrar, garageportar, fönster och fasadfärg. Huset ska bli grått.
Så imorgon ska jag ut och provmåla några bräder. Svårt med grå färg. Finns ofantliga mängder olika variationer.

Nu sova innan skrutt börjar ropa inifrån hennes rum. Skulle hämta in henne inatt men då ville hon sova kvar i sin säng. Jaha?! Den är ovanlig. Men jag var uppe säkert sju ggr eftersom hon pep om napp eller bubbla massor i sömnen.
Alla nätter är fruktansvärt olika... När ska hon börja sova ordentligt? Dock sover hon bättre nu än vad hon gjort annars. Hopas det fortsätter åt det bra hållet!

Nu ska jag försöka sova. Kanske känner jag någon spark ikväll? 😉
Ett inlägg om bebisarna kommer snart med 💕

Godnatt!
Kommentera inlägget här: