moongirl

Tillbaka på jobbet på riktigt

Kategori: Allmänt

har jag jobbat tre dagar denna vecka och det känns bra! Saknar lillfis (och storfis med såklart 😉) Men skönt att få vara social på ett annat sätt. Men så mysigt att komma hem när Elvira skrattar och kryper till mig när jag öppnar dörren. Riktig liten glädjespridare ❤️
Alla lösenord, utrop och stationer satt som ett smäck. Känns inte direkt som jag har varit borta i tio månader! 
På söndag jobbar jag till Oskarshamn för första gången. Vid tidtabellsskiftet i december 2014 så fick vi en ny rutt. Pendlar mellan Berga - Oskarshamn och så sover man i OH. Se om de har lyckats lägga en bra tur. 
 
 
Idag har vi fikat med Björn på stan. Sen gick vi runt Stångån en bit och sedan hem. Trevligt! 
Och nu ikväll gick jag på danspass på Friskis. Dans Fuego. Det var skoj men det märktes att man inte tränat ordentligt på länge. Har även sprungit ett par gånger i veckan med. Men måste definitivt springa varje vecka för att orka mer! Ganska logiskt... :)
 
Nu är det sovdags. Har vi tur sover Elvira hela natten. Hon vaknade inatt vid tre men hon fick nappen och lite klappar på kinden så somnade hon om. Dock vaknade hon strax efter fem, men det är ju inte mitt problem längre ;) Jag gick upp strax innan nio! 
 
Gonatt!
Kommentera inlägget här: