moongirl

Överraskning på dubbeldans

Kategori: Allmänt

Förra helgen var det "dubbeldans" i Ljungsbro. Då spelar Wretaz och Icaros. Och i år var det sista gången Robbans pappa var med och spelade. Så vad passade inte bättre än att hans söner samlade ihop sig plus jag och Fia och lite kompisar för att dra till Ljungsbro för att överraska Janne?! :D 
Vi köpte med oss smörgåstårta och drog på oss dansskorna och åkte dit. Viss mängd alkohol krävdes för att bugga loss. Dock körde jag och Fia, men vi kan dansa ändå! ;)
Men ALLA dansade faktiskt! Riktigt skoj. Och det är jag helt säker på att Janne tyckte också! 
 
Lilla Elvira fick sova borta utan föräldrar för första gången. Hon fick vara hos mamma och det gick rätt bra. Var lite kinkig på natten och sov hellre hos mamma än egen säng. 
 
Trodde att jag skulle sova kanon utan barn. Men oj vad fel jag hade! Vaknade på natten för att jag hade ont i axeln, sen igen då jag hade ont i huvudet och en gång till bara för att jag var övertrött eller något. Mådde jättedåligt dagen efter och även fast jag inte drack alkohol kände jag mig så sjuuukt bakis. Inte van att vara uppe sent och flänga runt. 
Men det var det värt ändå! Dansa är alltid skoj! Och vilken tur att Robban fick buggkurs av Janne i 30års present 😄

KOMMENTARER:

  • Inger säger:
    2015-03-23 | 13:52:46

    Hon är sååååååååååååå välkommen tillbaka Jag kan sova annan gång Kramar från mamma/mormor

Kommentera inlägget här: