moongirl

2:a inlägget ikväll. BLÅSIGT!

Kategori: Allmänt

Måste ju bara tillägg att det blåser storm ute. Mellan 24-30 m/sek. (Eller hur man nu skriver, men ni förstår väl;) )
Alla tåg är inställda så Robban åker buss till Oskarshamn, för att sedan åka buss hem imorgonbitti igen.
 
Jag hade planerat att åka till Norrköping med Elvira. Skulle träffa Angelica vid 17 idag för att äta och sedan träffa Sandra vid 19 för att umgås.
Men att sätta sig i bilen med lillskrutt och åka iväg kändes inte helt hundra. Inte för att jag är rädd för att köra i diket utan mer om vi skulle bli ståendes på vägen väldigt länge pga trafikolycka. Skulle jag inte haft Elvira med mig hade jag nog åkt.
Får bli en annan gång!
 
Och så måste jag ju även tillägga att jag och Robban firade5 åri tisdags!
Dock kom ingen av oss ihåg det utan Robban blev påmind via facebook ;)
Då köpte han med sig blommor hem när han slutade jobbet. Jättefina glittriga, stora rosor!
På kvällen skaffade vi barnvakt, i form av farmorn, och drog ner på stan och käkade på Malt & Humle. Mysigt :)  <3 
 
Nog för idag!
Kommentera inlägget här: