moongirl

Simhallen!

Kategori: Allmänt

Jeppe skulle åka till simhallen med Engla och undrade ifall jag och Robban ville med. Så vi åkte dit idag och plaskade en stund.
Åkte vattenrutschbana, hoppade i vågorna, bubblade mm :) Har inte varit i Linköpings simhall sen gymnasiet, vilket är ca 10-12 år sen.. Hujedamig... Men allt såg ut som vanligt, vilket var lite roligt. Kände mig så ung igen!
Mysigt att få spendera lite tid med Engla med. Hon följde med mig till damomklädningsrummet och hon var så duktig och snäll!
Efter bad blir man alltid hungrig så vi mötte upp Emma och gick och åt pizza.
Jag är fortfarande lite Norrköpingsbo inom mig. Sa Badhuset till Robban och han tittade som ett frågetecken på mig och undrade vad det var! Hihi...
Såg även en skylt med Funky Kidz inne i simhallen och kom och tänka på Clara som hade mig som assistent på Funky Kidz i Norrköping. Massor av barn i 4-5 årsåldern som vi skulle lära dansa och sedan ha uppvisning med. Det var tider det ;)
 
Lilla trollungen ville låsa in sig i skåpet.
Promenad
 
Sen åkte Robban och jag förbi våran nya lägenhet. De jobbar på bra där borta! Längtar så galet mycket tills vi ska flytta in! Vi var även förbi och kikade in på Friskis & Svettis som ligger nästan lite för nära hemmet. Har ju absolut ingen bortförklaring till varför man inte ska gå dit och träna! Så, det är väl bara att börja där sen då! Var ju billigt faktiskt, och det blir ännu billigare med friskvårdsbidraget! Tack för det!
 
En liten bild ifrån dammen.
 
Känner väldigt mycket för att vara ledig imorgon, men ikke.. Två varv på Västervik blir det... Med buss!
Eftersom det är avstäng mellan Linköping och Bjärka Säby så blir det buss till Västervik, och ska man åka till Kalmar blir det buss till Rimforsa och sedan tåg därifrån till Kalmar. Det går ganska smidigt men det är ju inte så roligt att sitta och uggla på en buss måste jag ju säga... "Bara" tre veckor kvar...
 
Ska se ifall Robban vill se Breaking Bad med mig ikväll. En superbra serie! Har ni inte sett den så gör det för guds skull!!
 
Hej!

KOMMENTARER:

  • Martina säger:
    2012-09-18 | 14:05:46

    Men så trevligt med en uppdatering! Mera sånt :))

    Svar: Bättre sent men aldrig ;)
    moongirl

Kommentera inlägget här: