moongirl

Växjö-tripp till Angie

Kategori: Allmänt

I lördags skulle jag och en bunt till partat loss inne i Cloetta Center. "We Love the 90s" skulle det ha varit, men de ställde in eftersom de inte sålt tillräkligt med biljetter. Blev grymt besviken! Stod att man kunde se showen helgen efter i Stockholm. Tog inte många minuter innan jag hade bestämt mig för att åka dit. Trodde inte jag skulle få med min kära sambo men han hakade allt på! Och Maggie! Återstår att se ifall Martin och Jennifer ska med.
Men det blir ju en liten omställning när de ändrar stad sådär.. Hoppas verkligen att det är värt att åka upp till Stockholm för det där. Men jag är nästan hundra på det!
 
 
Och för två veckor sedan tog jag tåget till Angie för att spendera helgen. Och Oj vad kul vi hade! =)
fredagen hade vi mysdag/kväll. Pratade massor, åt tacos och bara tog det lugnt. På lördagen tog vi en tur till lilla staden för att handla kläder, mat, alkohol (som vi hann med ynka TVÅ minuter innan systemet stängde, svettigt värre..!) och hyra några filmer. Hemma igen tog vi en power nap. Sen var det vara att fixa mat och fixa oss själva för att sedan festa loss! Åkte in till Växjö stad och festade och dansade inne på Grace. Hur kul som hellst!
Hem till Angie och däcka i sänge vid tre typ?
Söndagen bestod av att äta godis, pizza, dricka cola och se på film. Mycket mysigt =)
Åkte hem på måndags morgonen. TACK älskade Angie för en heltrevlig helg!
 
Idag är det EXAKT en månad kvar tills vi flyttar till våran nya fina, fräsha och helcoola lägenhet!! Känns så galet verkligt nu! Imorgon ska vi till banken (igen) för att byta bank och prata pengar, givetvis..
Åhhh vad jag längtar till våran UTEPLATS!! Nu vill jag ha vår!! Men vinter går väl bra med ett tag, en julgran kanske vore på sin plats..?
 
Snart dags att sova så man inte sitter och gäspar på banken imorgon. Spelar nog ingen större roll, kommer nog gäspa hur utvilad jag än är.. =P
Kommentera inlägget här: