moongirl

Host, host, host..etc..etc...

Kategori: Allmänt

Denna j*vla hosta! Man kan inte ligga hemma och tycka synd om sig själv, för man är inte tillräckligt sjuk. Men man är helt slut när man ska gå till jobbet eftersom man nästan hostar upp lungorna fem gånger i minuten..
Men tack och lov börjar det blir bättre. Tog ju bara tre veckor..!

Ni som enbart läser min blogg kanske tror att jag inte överlevde Malaysia, eftersom jag inte har uppdaterat. Jag hade iaf tänkt att den personen troligen kraschade med planet.. Men det är ju hur jag tänker..
Jag flög sju (7!!!!) gånger på nästan tre veckor.. Och jag överlevde.. Fast jag är inte riktigt kompis med flygplanen direkt.. Inte kul att flyga... Men vad gör man inte för den underbara värmen och det varma vattnet på andra sidan Tellus?!
Hade det så himla bra i Malaysia. Jag och min älskade sambo går fin fint ihop när vi är ute och reser. Tror att vi matchar varandra väldigt bra. Jag är den med temperament och han är den lugna, fast ändå lite galna typen.. ;) Jag är typ kanske lite spontan, och han är galet spontan.. Kan vara krångligt ibland men det weer säg så att säga!!


Petronas tower, Kuala Lumpur (utsikten från hotellrummet)

Denna helg blev helt plötlsigt fullspäckad av roligheter! Vilket inte alls är negativt! =D
Imorgon, fredag, är det hockey. För en gångs skull följer jag VM. Faktiskt roligt när man är insatt. Så det blir Sverige - Ryssland och öl (eller cider/cola för min del!) på en pub någonstans där det finns plats i Linköping med några kompisar. Ska man verkligen ta på sig en sverige tröja då? Eller är det lite överdrivet?

Lördag, på dagen, blir det att åka till Ekenäs för att se Riddarspelen. Hoppas bara det blir fint väder! Annars kanske det inte blir av. Tänkte ta Robbans hoj dit. Jag har ju faktiskt köpt en mc-jacka som jag vill använda!
Jennifer och Martin ville ut dit också så det blir jätteskoj att ses! Strosa runt och titta på fina hästar =)
På kvällen ska vi träffa Martina och Kenth på Pitcher´s. Äta och dricka och ha det jättetrevligt!

Sandra ringde igår och hade lite panik. Hon ville åka till Stockholm en sväng. Så om jag inte är allt för trött och slö på söndag så blir det en sväng till Hufvudstaden.

Jag är lite av en planerings människa. Önskar ibland att jag vore mer spontan och bara kunde dra iväg samma dag till någonstans oplanerat! Men min hjärna funkar inte riktigt så. Så vill man gör något med mig så får man bestämma innan.. För det mesta iaf.. :)

Nu ska jag ut och gå en sväng. Tror ändå det är bra att röra lite på sig även fast man hostar. Måste ju vara bättre än att sitta framför datorn.. =)

Svejs!!
Kommentera inlägget här: