moongirl

Liseberg på G!

Kategori: Allmänt

Idag drog jag två varv på Västervik. Mc-dagarna höll till i Viken, men hade inte överflödigt med resenärer som jag trodde jag skulle ha. Men det var allt ganska mycket folk!
Pappa, bror och Engla tuffade tåg idag. Det var skoj =)
 
Skulle fly lägenheten idag eftersom Robban skulle kolla på Starcraft med några kompisar här. Tänkte ta mig ett par cider hos Maggie, men vi blev lite sena hem från VK och så blev jag kanonseg när jag satte mig på en stol när jag väl kom hem. Plus att grabbarna inte var här utan hos grannen ist.
Åt glass och bänkade mig framför datorn! Möjligt att det blir bussersättning till Kalmar imorgon och då orkar jag inte vara trötter! Hände lite tråkigheter idag på jobbet tyvärr..
 
Ibland undrar jag varför jag gör saker som jag vet att jag egentligen inte vill. Men på någotvis vill jag säkert annars skulle jag inte göra det.. Jag har nämligen anmält mig till Tjejmilen! Jag som knappt pallar 5an! Ska bli galet intressant om jag tar mig runt. Eller ja, runt kommer man väl men jag vill ju ha en inte allt för dålig tid.
Hamnade i en grupp som är delvis gång och delvis jogging. Jag ska försöka skärpa mig med träninge. Börja träna intervall och backträning. Känner att både bättre kondition och mer muskler vore på sin plats.
Men heter man Bettina och är lat så är det inte så lätt! Men nu tänker jag inte dra mig ur och någon morot för träningen är nog bara bra!
 
Nästa vecka är så bra! Ledig måndag, har en lätt tur med övernattning tis-ons, en Kalmar-runda på torsdag sedan ledig fre-sön!! Vi drar till Göteborg på fredagen. Liseberg på lördagen och sedan får vi se vad vi hittar på på söndagen. Var flera år sedan jag var på Liseberg så det ska bli sjukt kul!
 
Nu ska jag fortsätta med att inte göra något vettigt alls. Tycker att jag förtjänar det ;)

KOMMENTARER:

  • Clara säger:
    2012-08-10 | 08:13:48

    Vad duktig du är som anmält dig tilltjejmilen! Kram!

    Svar: Haha ja visst är jag! Lite nervös faktiskt! Fast det ska nog mest bli spännande. ;) Kram
    moongirl

Kommentera inlägget här: