moongirl

Brittan!

Kategori: Allmänt

Jag fick för mig att jag ville göra något roligt, och ha något att se fram emot. Kom att tänka på att jag läst att Britney Spears skulle komma till Sverige. Det vill jag ju inte missa! Kommer bli en kanonshow tror jag!
Hade pratat lite löst om det men ingen direkt som var på, så jag drog en statusuppdatering på fejjan! Och titt så bra Facebook kan vara ibland.. Nu är vi sju stycken tjejer som ska till Stockholm i oktober och se Brittan!
Det som är lite tråkigt är att det är på en söndag. Skulle vara roligt att gå ut och festa efteråt. Men Stockholmskrogarna kanske är öppna på söndagar? Och om vi ska sova i Stockholm eller åka bil/tåg/buss hem får lösa sig lite längre fram.



Trodde att jag skulle jobba idag mellan 8-17. Tittade på schemat igårkväll och fick se att de satt in FV istället för min jour, vilket då betyder att jag är ledig bara sådär! Kändes lite halvskumt..
Skickade ett sms till Anna, som jag inte träffat på sisådär 100 år, och bestämde en glass-date =) Kul!!!

Mindre bra är böter..
Visst ganska bra på att samla på mig sådant.. Hade betalt till 01.21 inatt och eftersom jag trodde jag skulle till jobbet på morgonen så tänkte jag att jag hinner säkert åka till jobbet innan de kollar parkeringen.. Tror inte jag har sett en p-bil hos Robban nångång.. Men så skulle jag ju inte jobba så det blev ju att sova längre...
Jaja.. Sura pengar att betala men jag får ju skylla mig själv.. *hmpf...*

Robban och jag var på bröllop i lördags. Ett stort grattis till Martina och Kenth, ni var såååå såååå fina!!
Gick jättebra och var hur mysigt som helst.

=)
Kommentera inlägget här: