moongirl

Den bortglömda...

Kategori: Allmänt

...bloggen!!!
Ja jo jag vet.. Som vanligt har jag inte orkat skriva något, men nu ska jag!

Kan börja med mitt största problem (problembloggen?!)...
Mitt bestående problem vilket innebär en jamade Asti.. Fortfarande... Jag tror att hon har tråkigt, att hon tycker att jag är hemma för lite. En katt måste ju få röra på sig, och hon är en galet social katt. Men jag förstår inte varför Asti och Minne inte leker mer med varandra...
Men i alla fall så ska jag packa med mig katterna och lämna dem till mamma i några dagar. Hon är hemma mer än mig, har ett hus (med en trapp som är populärt att springa i!) så det är ju en aning större.
OM nu hon slutar att jama har jag ju ett problem till, och det är att jag inte kan ha kvar dom.. Det är så lätt att vara självisk när det gäller djur eftersom de inte kan prata ochg säga att de inte trivs. Men vantrivs Asti så har jag inget val, då måste jag hitta någon som vill ha dem...
Får se vad som händer om några dagar, mamma får hålla mig uppdaterad!

Har ju inte skrivit något om Åre, men antar att ni har sett bilderna på fejjan!?
Det var iallafall en sjukt rolig semester!! Önskar dock att jag hade åkt snowboard ett par gånger innan så jag var mer stadig. Men det blev inte bara snowboard utan vi var och åt på restaurang, var på After-Ski, Wallman dinner show (som jag fick av Robban i julklapp), bowlade, badade, bastade mm....

I helgen blev det lite galet festande. Det behövdes för att jag inte skulle behöva känns mig som en pensionär längre!! Har inte varit ute på hur länge som hellst.
I fredags var Sandra här. Vi åt frukt, kex, ost och drack vin och cider, sen blev det spontan utgång till Harry's! Kan lugnt säga att jag aldrig, aldrig sett så många skumma människor på samma ställe, på samma kväll.. Var det myskomänniskornas kväll kanske? Vakterna stod inte ens vid ingång utan viftade in oss utan att kolla ID haha...
Men roligt var det och vi dansade järnet!
På lördagen kom underbara Anna till mig! Vi skulle ta en shoppingdag på stan. Var jättemysigt att ses. Jag trodde dock att jag skulle bli fattig men jag kom hem med en tröja, ett linne och en eyeliner.. =)
Åkte med Anna till Linköping. Skulle till min underbara kille <3
Vi fixade till oss och käkade pizza, drack alkohol och spelade Bomberman med Jonas. Jag garvade så jag tjöt flera gånger om!! Så sjukt kul!!
Sen blev det taxi till stan, in till Platå och möta upp Brännlund och Jonna, sen var det bara att dansa järnet igen!!
Lite träningsvärk i benen =)

Alla hjärtansdag hade Robban tänt ljus när jag kom hem till honom, köpt choklad, Asti Cinzano (hm.. undra varför just Asti..=) ) och tulpaner. Sen blev det mysmiddag på Ghingis, mongolisk buffé. Lite creepy att slänga upp rått kött på tallriken, men det blev ju gott efter de hade tillagat det förstårs =) Fick stå och titta på medans de stekte =)
Var en jättemysig kväll!

Nu ska jag diska tjohej!!!!
Kommentera inlägget här: