moongirl

Jobb och fest och prov!

Kategori: Allmänt

Äntligen!! Är hemma efter nästan två timmars skrivande på historiaprovet. Hoppas verkligen att jag får godkänt på det! Jag har nämligen det sista seminariet på samma dag som historian måste vara klar för att man ska få betygen tills hösten. Har inte tid med något omprov. Har panikpluggat med Angeclia igår och idag så vi får se om det ger något bra resultat!
Men nu har jag två veckor att plugga på seminariet, men jag jobbar som en tok också men det ska lösa sig!

Nu tänker jag bara gå omkring och strosa i min lägenhet för jag förtjänar att inte gör något =) Men ska städa och pyssla lite tänkte jag.

Imorgon jobbar jag på Veolia, sen jobbar jag inte förrens söndag så lite ledigt gör inget, för sen jobbar jag sju dagar i rad, är ledig tre dagar och kommer jobba sju dagar igen! Klirr i kassan ;)

Jag och mina låtar... Är kär i Owl City -Fireflies! Fortfarande hänger Black Eyed Peas och Taio Cruz med.. Men en nykomling på listan är Jason Derolu - In My Head! Har även kommit fram till att Timotej inte är så dåliga. Riktig sommarhit tycker jag!

Har ni varit ute idag då?! Klarblå himmel och strålande sol!! Kan inte bli mycket bättre! Eller joo... Varmare förstårs!

Jobbade i torsdags på Veolia. Hade haft övernattning och var ganska trött. Skulle sluta vid nio på fredagsmorgonen. Men vid halv nio ringer de och frågar ifall jag kan tänka mig att ta en övernattning till. Jag fick ställa in planerna med Jennifer och jobba lite mer! Men det var en ganska lång tur så jag tjänade hyffsat på det ;)
Dessvärre var jag kanontrött när jag skulle på Lollos 25-års partaj på lördagen. Jag slutade jobba vid 18 och kom inte till Lollo förrens vid 21.30 typ. Gick inte fort att göra iordning sig! Men jag piggnade till sen och hade jätteskoj!! Några gick till Strandgatan och vi andra till Harrys/Sliver/Riva.. Vad brukar Linköpingsborna säga att de ska någonstans?!
Folk försvann en efter en och tillslut var det bara David och jag kvar som rockade loss på dansgolvet! Tydligen i baren med såg jag på kontot haha...

Nu ska jag göra ingenting.. =D

KOMMENTARER:

  • Lollo säger:
    2010-05-17 | 13:54:34

    Roligt att du kom! Vi måste ses oftare! I linköping säger vi Harrys, iaf jag! :-)

Kommentera inlägget här: