moongirl

Snart dags!

Kategori: Allmänt

Ligger i soffan med datorn i knät och lyssnar på Creed och äter Marabou Daim. Är så jäkla seg. Det är först idag, imorse, som jag märkte hur mycket jag har jobbat, och pluggat på det.. Känner mig bakis även fast jag enbart drack Fanta igår.
Var hos mamma och firade David som fyllt år och Uffe som ska fylla. Det var väldigt trevligt! Så mysigt att se Engla och Leo också =) De små pallevantarna yrade runt och var så söta!!

Fattar inte att klockan redan är 15:23! Skulle ju plugga hela dagen, men min hjärna har inte riktigt vaknat. Ska sätta igång efter blogg-skrivandet. Men jag har iaf varit och handlat mat på Maxi. Har gjort lite nytta!

Kan heller inte fatta att det är mindre än två veckor till Turkiet och mindre än en vecka kvar tills jag kommer ta ur linserna för sista gången!!!!!!! Känslan kommer vara obeskrivlig när man vaknar på morgonen och faktiskt ser vad det är för väder UTAN att behöva gå upp och sätta in linserna. Jag har ju sovit med linser och sett vädret på morgonen men det kommer ju kännas annorlunda.. =)

Av chefen på Fridhem fick vi Wildcard, vilket betyder gratis inträde på Kolmården, Gröna Lund och 50% på Skara Sommarland. Måste utnyttja det massor i år!! Så är det någon som vill åka till något av ställena så säg till. Skulle va kanonkul att dra ihop ett gäng och åka. Kan gärna åka flera gånger. Bara tid och pengar finns =)

Har jobbar sju dagar på rad, är ledig söndag (alltså idag) och måndag. Kommer ha Itino-utbildnding på Veolia på tisdag mellan 10-12, seminariet på onsdag och sedan jobbar jag sju dagar igen. Kommer vara hel slut sen men måste ha pengar eftersom jag inte vet hur jag kommer kunna jobba efter operationen. Förhoppningsvis typ dagen efter.. =)

Nepp dags att ta tag i sitt liv! Men först.. Min nya favorit låt. Jag tycker texten är galet bra och MYCKET smörig! Owl City - Vanilla Twilight. Lyssna på den och lämna gärna en kommentar.. =)
Kommentera inlägget här: