moongirl

Matte och högskoleprov!

Kategori: Allmänt

I onsdags gjorde jag mitt första matteprov på över sju år. Trodde faktiskt att det skulle gå ännu sämre än vad det gjorde. Fick dessvärre ett poäng under godkänt men jag behöver inte göra om provet. Ska bara fixa G på slutprovet! Kommer bli tufft men jag ska fan klara det!!!
Känns som jag hellre pluggar matte än historia. Kan ju inte finnas nåt mer ointressant!
Men vad gör man inte for en utbildning!? På tal om det så ska jag åka till Växjö den 7 januari, då är det öppet hus på poliskolan där =) Måste få upp min motivation igen!
För att komma in på skolan var man tvungen att göra högskoleprovet. Jag och Angie gjorde det igår! Tänker i vilket fall inte lägga ut resultatet här haha.. Den 10 april blir det att möjligen göra det igen!
Det var inte så jobbigt som jag trodde. Man började 8.20 och slutade 16. 20 ca. Men tiden gick så himla fort... Man hade 50 min på varje block, utom 35 min på engelska och 15 min på ordförståelsen.
Jag är nöjd över att jag har gjort det men jag vill ha bättre resultat.. Så d så...

Efter provet igår så skulle jag ut o svira var tanken, och så blev det =)
Jennifer, Martin, Sandra och hennes kompis Daniel kom hit och festade och spelade Guitar Hero!
Angie tror jag tänkte för mycket på högskoleprovet för hon fick ont i huvudet och kunde inte komma :(
Palacekön var inte den roligaste, den var grymt lång men jag tyckte det gick hyffsat fort ändå...
Blev lite bakis idag men mest trött. Känns som det var länge länge sen man sov ut.. Och idag har jag sovit väldigt mkt..! Så imorgon blir det att ta tag i sitt pluggande igen och historia står på listan.
Jobbar ingenting nästa vecka så det vore ju tusan om man inte skulle kunna plugga ifatt nu.
Veckan efter jobbar jag fyra dagar, veckan efter den är det PINK!!!!!! Då jobbar jag ikke, men ska besiktiga bilen på torsdagen. Veckan efter den kommer jag att jobba lite igen. Skönt att ha lite jobb iaf. Men skulle vilja hitta ett butiksjobb så någon dag nästa vecka ska jag pallra mig ner till stan och lämna in lite jobbansökningar tänkte jag.

Jag måste städa nu. Ser ju ut som någon har haft fest här! :D
Öppna fönster och vädra lite vore ju inte så dumt. Sen ska jag betala räkningar.. Weeiii....
Kommentera inlägget här: