moongirl

Tacos

Kategori: Allmänt

I onsdags var jag hos ortopeden. Han konstaterade att min knäskål inte ligger där den egentligen ska. Den ska ligga som i en grop men det ligger lite på sidan.. Svårt att förklara.. Men jag fick en remiss till OrtopedTeknisk, där jag ska få ett knäskydd som jag kan ha när jag jobbar. Och så fick jag en remiss till sjukgymnastik. Så den 18 november ska jag till Medecinskt centrum och börja träna mitt lilla knä. Eftersom inte knät ligger som det ska så kan det vara så att det hoppar ur led igen. Kul att tänka på varenda steg man tar... Det går väl över med tiden men jag vill hellst inte uppleva det igen! Hur mycket smärta man egentligen ta?
Har för lite muskler på insidan av knät, så tränar jag så är det större chans att det inte händer igen.

Nu ska jag börja med tacosen. Danner kommer snart hem efter att ha varit på BusFabriken med Sebbe och Tindra.
Blir tacos, film och mys ikväll.


Skriver mer en annan dag!

Bye

Kommentera inlägget här: