moongirl

Functional Moves

Kategori: Allmänt

Låter spännande va?! Jag har nämligen bokat mitt första pass idag på World Class, och jag kan säga att det var x antal år sedan jag gick på ett pass av någon form...
Robban drog med mig till gymmet efter jobbet idag (för jag hade inte orkat gå om han inte skulle dit, lat - ja vet!! ;) ) och de hade Halloween-"party" typ.. En DJ som spelade musik, smakprov på proteinbarer, energidrycker och en bartender som stod och blandade nyttiga smoothies. Fan vad gott!! Nyttigt OCH gott.. Det händer fan inte ofta...!
Jag tittade på schemat för morgondagen och jag slutar 16 och Functional Moves börjar 16:55. Kan inte blir bättre. Jag slipper ju inte undan när det klaffar så bra!
Nu ska jag fasen ta tag i träningen. Det är ju ingen annan som tränar åt mig och då får man ju se ut som man gör!! ;)
Både semester- och sambokilona ska veck. Jag vet att jag inte är stor alltså men det har ju ändå fastnat lite mer på mig än vad som satt där innan.

Jag är inte smart, och det har inget klandrat mig för heller. Men hur klantigt är det inte att sätta igång en tvättmaskin på kvällen? Hade ju räknat ut att tvättmaskinen skulle bli klar innan sovdags, men.... det ska väl för tusan torktumlas också!! Robbans torktumlare piper femtioelva gånger när den är klar.. Kommer alltså att få gå upp när jag har somnat (eller försöker att somna) eller sitta uppe tills den är klar.. Jag börjar jobba 07:43 imorgon.. Bra jobbat!!

Återigen så har huvudvärken förstört min helg. Underbara underbara huvudvärk........
Från i fredags kl 17:00 till lördag runt 15:00 låg jag däckad. Grymt tråkigt att många dagar går åt till att ligga ner och blunda fast man har så mkt annat att göra. Det blir att boka tid på Vårdcentralen bums!

På lördagskvällen släppte dock huvudvärken så pass att jag kunde följa med Robban till Ghingis för att fira hans kompis som fyllde 30 år. Ett glas vin på det, sen fick det vara bra!

Har även pratat med tjejen som övertog mina små goa ulltussar. Dom har det jättebra och är omtyckta och då blev jag glad!!
Saknar dem fortfarande så otroligt mycket, även fast det har gått sex månader. Men bara jag vet att de har det bra så är jag så nöjd!
Snart dags att åka och hälsa på dem men jag saknar de för mycket än... Men snart... =)

Om man skulle ta tag i bombnedslaget här hemma i Skägget då! Men om ett år och en dag är det ju dags att flytta igen.. Kanske aldrig skulle packat upp mina saker!

Dags att göra nytta!

Bye!
Kommentera inlägget här: