moongirl

Godkänd!!

Kategori: Allmänt

Yes!! Det gick bra på seminariet och eftersom jag har godkänt på alla andra prov och seminaren så blev betyget Godkänd! Starkt jobbat Tina!!
Först kändes det inte alls nervöst. Hade ju pluggat mer än till något annat och plus att man fick ha anteckningar på seminariet. Men givetvis ska det bli nervös en halvtimma innan.
Men när man väl kommer igång blir det bättre. Vet jag bara att det jag säger är rätt så är det lugnt, men nu är det ju ingen som har rättat detta innan.. Joo.. Angie förstårs.. :P

Efter provet ringde jag Linn för att hitta på något. Vi plockade upp Tindra hos dagmamman och åkte till Smultronstället i Sörping för att ta en fika. Gungade lite med Tindra också =) Det var väldigt mysigt. Har inte träffat Linn på så himla länge så vi hade lite att prata om! Nu ska det tusan inte ta lika lång tid tills nästa gång vi ses.

Luften gick ur mig lite nu när jag kom hem. Känner mig så himla fri bara =) Skön känsla av att ha klarat det mest ointrassanta jag har läst om.. Men jag måste ju ändå erkänna att Tyskland är lite intressant att läsa om.

Nu ska jag ta hand om min lägenhet. Vill städa och pyssla. Ska ha en övernattning imorgon så när jag kommer hem på fredagen vill jag ha det fint!

Jag drömde att jag kom in på polishögskolan. Allt gick jättesnabbt och plötsligt behövde jag ett boende i Växjö. Kändes väldigt märkligt, fast jag var glad i drömmen så jag hoppas drömmen slår in =)


Nu ska jag ta tag i min lägenhet!

Hej!

KOMMENTARER:

  • Inger säger:
    2010-05-28 | 11:10:54

    GRATTIS Jag är så glad att det gick bra Puss o kram mamma

Kommentera inlägget här: