moongirl

Sturefors!

Kategori: Allmänt

Det var inte igår jag var i Sturefors, det var snarare hmm.... kanske 10 år sen!? Men Anne har fått för sig att flytta dit så jag åkte och hälsade på henne där och deras nytillkomling Lukas =) Jättegullig liten sak! Fikade och pratade i timmar. Mycket trevligt!

I fredags hade jag förfest igen. Johanna och Lisa var här och drack vin och öl! Jennifer tittade förbi en sväng med =) Vi hade kanonkul! Sen blev det att rocka loss på Harry's. Vi var ju inte där speciellt länge.. Kan inte direkt uttala mig om vad som hände.. haha...

Jobbade i söndags (igår) och hjälpte till på frukosten. Var ledig idag men kommer att jobba från tisdag - fredag och ev. lördag.

Lönedag idag! Men samtdigt måste man ju betala sina räkningar.

Har förresten en ny mobil. Min gamla fick för sig att stänga av sig och byta meoldi och bakgrund när den hade lust.. Vilket inte jag fann så speciellt roligt.. Så när jag och Angie var en sväng på Ikea förra veckan gick jag in i Telenorbutiken för att kolla runt lite. Sa till Angie att jag ALDRIG skulle kunna köpa en mobil med touchscreen.. Vad kom jag ut med då?! JO! En Samsung Ultra Touch.. Haha... Men det är ju bara halvt touchscreen... Jag börjar få ordning på den nu. Hoppas jag vänjer mig vid den. Tycker om min gamla Sony Ericson väldigt mycket. Denna hade iaf kamera med 8 mega pixlar och fotolampa. Har redan använt den ganska mycket. Kul att ha =)
Jag betalade inget för mobilen utan jag låste upp mig på Telenor i 24 månader och ringer för 29 öre/minut istället för 59 öre. Vet inte om det är jättesmart att binda upp sig så länge med samma mobil men jag hoppas på att den håller...!

Jag har skrivit ett mail till en person som jag inte vet om jag skulle ha skrivit till men jag chansade och skrev.. Får se vad som händer...Nothing bad I hope..

Klockan är snart 23.. Jag är inte trött... Lustigt att man kan vända på dygnet på typ en dag.. Kommer vara astrött på onsdag. Men denna vecka ska jag göra det mesta med historia uppgift nr 2. Kommer inte tillåta mig själv att komma efter den här gången.

Nepp nu ska jag lägga mig. Mysa lite med tissarna och sen försöka att sova.
Kommentera inlägget här: