moongirl

Nope, det gick INTE som jag tänkt...

Kategori: Allmänt

Det kan man ju lugnt påstå.. När jag äntligen har hittat något som jag verkligen vill satsa på, och har börjat att satsa på det så kommer en liiiiiiiiiiiten detalj i vägen bara.. Synundersökningen.. Man ska ha 1,0 med korrigering, och det hade jag. Man ska ha 0,1 utan korrigering, det hade inte jag.. Jag hade 0,05.. Hur är det möjligt att vara 25 år och ha så fruktansvärt dålig syn?? Det har jag alltid haft och jag har tänkt på det självklart men nu när jag behöver synen var det som att åka på en käftsmäll..
Har länge funderat på en ögonlaser operation men jag är ganska rädd att dom kommer göra fel just när jag ligger där och jag blir blind istället.. Har jag ju verkligen ingen lust med.
Men det är ju det minsta problemet just nu eftersom jag inte har 28-35000:- i bakfickan.. Jag ska nog iaf boka en tid och prata med någon på Medmira tror jag.. Ska forska lite i vilket företag som har fått bra beröm.

Idag har vi varit duktiga! Fast mest Danne. Han har lagt klart golvet i sovrummet. Blir jättebra! Nu ska det inhandlas golv och taklister och eklister till garderoben, och lister som ska sitta runt fönstret.. Väldigt mycket lister...

Vid 17 ungefär åkte vi till Ågelsjön och grillade och solade med Sebbe o Cicci. Seb o Danne badade, dom sa att det var kallt så vi tjejer stannade torra på land.
Sen fick vi impulsryck och gick på bio. Såg Baksmällan, den var jätterolig!! =)
Men nu sitter jag alldeles ensam hemma och roar mig på nätet. Danne är och gör stan osäker med Sebbe. Det kan gå i princip hur som hellst!! Jag fick vara fyllechaffis.. tack tack...

Imorgon ska jag och Angie ut antagligen.. Men det är ju det här med sovplatser.
Funderar på Trädgår'n och ta en drink, och sen får vi la se om det blir mera party eller en lugn kväll.
Jag kommer att jobba elva dagar på rad sen så roa mig ska jag iaf!!

The King of Pop - Michael Jackson, har avlidit. Fruktansvärt tråkigt, men helt ärligt.. Är inte helt förvånad..
Han kunde verkligen sjunga och dansa den killen...

Nehepp.. Om man ska försöka att hitta på något roligt så tiden går fort så jag kan hämta min fulla pojkvän kanske..???

Skepp o hoj..!!
Kommentera inlägget här: