moongirl

The Black Pearl is mine!

Kategori: Allmänt

Jahapp då var det dax att skriva igen!
Vart ska jag börja? Jo, naturligtvis.. Jag har köpt ny bil!!!!!!!! Min alldeles egna Peugeot 206 GTI!! Den går som på räls! Men innan jag kör med den så ska jag försäkra den och det är bäst att ta halvförsäkring. Annars kan det blir apdyrt.
Jag, Danne och Sebbe hämtade den i Stockholm/Västra Haninge igår kväll. Så nu står "The Black Pearl" på garage uppfarten och bara väntar på att ge sig ut på vägarna! Pyssla om den lite idag när jag kom hem från jobbet =)
Den är svart med kjolpaket och lågprofils däck. CD-växlare för sex skivor. Ojoj... Det kommer gå undan!!
Nu ska jag bara sälja min lilla skrotis oxå. Kanske att en tjej på jobbet vill köpa den, Hoppas det så jag slipper lägga ut den på Blocket o krångla..

Nått annat?? Lite körigt på jobbet.. Ena heltidaren har slutat och den andra heltidaren är borta i två veckor för att ta körkort. Go Angie go!! Så jag e ensam heltidare. Men en med extra personal och praktikant så går det tillslut!
Jag ska skura poolen imorron.. Ser jag inte fram emot..

nyårsafton när jag står i duschen med balsam i håret så slutar vattnet helt plötsligt.. JÄTTEBRA!!!!!!!! Det har fortfarande inte kommit igång men idag har iaf rörmokare varit hät och kollat så förhoppningsvis hålla alla tummar och tår ni har) så kommer det igång imorron.

Det blir kortdraget om jul o nyår...

Julafton: Hemma hos oss med Dannes mamma, pappa, syster, kusiner och deras föräldrar. Senare på kvällen kom även Jeppe, mamma och Uffe,
Mycket trevligt och helmysigt att fira jul hemma!!
Juldagen: Hos pappa med Danne, Jeppe, Lollo, Engla, Lena och Sofia.
Trevligt som vanligt =) Fick byrå av pappa.
Annandagen: Jul hos mamma och Uffe med Danne, Jeppe, Lollo, Engla, David, Malin, Martin och Jennifer.
Jättetrevligt även då! Spelade spel och så =)

Nyår firades hos Jeppe och Lollo. Dom hade pysslat och gjort jättemysigt med jättegod mat. Tacopaj, marängsviss och ost & kex. Mums!! Kändes som att man satt och åt hela kvällen. nte så dumt =)
Spelade spel och minglade ;) Var såklart ute på tolvslaget och sköt raketer. Sängdags blev det ungefär klockan fem på morronen =)
Vi var 12 stycken partyglada firare!

ja nu har jag uppdaterat mig lite grann.. =)

Jo just det, Var ute med Linn på Harry's i lördags. Det var skumt folk ute men vi rokkade ändå! Kom fram en mörkhyad kille till Linn som var ca två äpplen hög med rasta flätor och undrade om hon nån gång hade varit med en svart man!? Haha... Frågar man verkligen sånt bara sådär?? Trodde jag skulle avlida av garv!

Eftersom jag har NOLL pengar på mitt konto lär det blir en fruktansvärt lugn helg.. Så jäkla trist att det alltid blir såhär efter jul och nyår...

Så är det me det!!

Bye
Kommentera inlägget här: