moongirl

Biljetter och hotell bokat!

Kategori: Allmänt

Yes nästa vecka ska jag och Jennifer åka till Stockholm och se Gwen Stefani i Globen. Det ska bli kalas kul! Jag bokade hotell idag. Vanadis heter det. Har aldrig hört talas om det men det ligger 1km utanför city iaf. Kan ju vara bra att vara nära så man slipper åka taxi långt när man ska hem från krogen. Kanske till och med går bussar/tunnelbana på natten dit. Får fråga i recetionen.
Nu är det bara tågbiljetter kvar. Får ta det imorgon för nu orkar jag inte.

Danne och jag skulle ha städdag idag. Han städade köket och jag städade hallen. Sen ringde jag hotell och grejer så det blev inte så mkt mera städning. Får fortsätta imorgon.

Ja då var det fredag igen... Den här veckan har gått rysligt fort! Har inte bestämt nått tills i morgon. Men jag tror inte att jag ska göra någonting.. På lördag ska jag och Danne till Linköping och hjälpa Jesper och Lollo att flytta. Vi ska även till fotografen. Ta kort på mig, Jesper och Martin, David och Erik. Kan vara bra Fars-dag present eller julklapp. Får ju inte vara bakis då.. =)

Min mus slutade att fungera. Så himla irriterande... Dator musen alltså, vad trodde du?! =)
Den lixom rör sig bara till höger på skärmen och sen neråt.. Hur normalt är det?

Det märks att det börjar bl höst. Löven ändrar färg och det blir sviiiinkallt imonhus. Har värmeljus tända i vardagsrummet nu när vi sitter här och ljus i sovrummet så att man inte fryser ihjäl.

Var på systembolaget och köpte AIVY. Det är sprit med smak typ. Gottit =) Kan blands med sprite bara.
Mint, Päron och Jordgubb tror jag det var.

Faaaderullan att det inte är nåt att ha på tv.n idag. Har lust att krypa ner och mysa och gosa under ett varmt täcke. Jag ska uppfinna ett täcke med värmeslingor =)

Hej svejs!
Kommentera inlägget här: