moongirl

Nyår?!

Kategori: Allmänt

Det känns inte alls som att det är nyår imorron. Vad tråkitgt att varken ha någon julkänsla eller nyårskänsla.... Hoppas det blir annorlunda imorron. Vi har ju köpt party hattar!
Jennifer, Martin, Martins kompis kommer hit imorron runt 17 tiden. Då ska vi laga mat. Inbakad fläskfilé blir det! Liten toast med skagenröra till förrätt och glass med chokladmousse till efterätt. Ska sitta här och äta och dricka gott en stund. Sen ska vi till Jennifers jobb och festa vidare. Finns tydligen lokal vi kan vara i och bubbelpool. Jag tänker iaf inte bubbla. Har inte lust att förstöra både hår och smink. Där kommer även några av Jennifers jobbarkompisar, med kompisar, att vara. Kan nog bli riktigt skoj =)
Vi har inte köpt några raketer och det är jag glad för. Vill inte att någon ska skada sig..
Jag har inte haft klänning på år och dar så därför tänkte jag dra till med klänning i år! En svart halvlång klänning. Håret ska jag nog bara platta för lockar lär inte sitta i hela natten iaf! Blir bara fult när det ser ut som man har "försökt" att fixa en frilla.
Fick ett brev på posten ända ifrån Norge av Malin med halsband och örhängen som passar prima till klänningen! =) Kallar jag timing!

Martin, Jennifer, jag och Danne var och handlade idag. Går jättebra när FYRA personer irrar runt i en stor mat-butik haha... Men det gick bra iaf och jag tror att vi fick med oss allt. Det lär märkas...

Nu är klockan 00:01. Frågar är ju om man ska gå och lägga sig och gå upp skapligt imorron, eller om man ska sitta uppe ett tag till och gå upp sent imorron? Mm.... Man har ju lyckats vända på dygnet nu...
Men jag måste tusan upp skapligt (d.v.s runt 11 tiden...) och börja städa och plocka undan. Ser ju ut som vanligt i våran lägenhet.. Blir så jäkla trött på att vi inte kan hålla ordning någon gång...!

Haha förresten skickade Jennifer en rolig/snuskig version på Askungens låt som mössen sjunger på julafton, "Vi ska sy den, vi ska klippa...Till den stora galakvällen, så ska vi sy modellen..." ja hur tusan den nu går.. Så jag hade den som mobilsignal o glömde bort det.. Så ringer mobilen på Coop... haha.. Tror inte någon hörde för jag försökte vara kanon snabb på att svara..hehe...
Tänker inte skriva den andra versionen här... Bara så ni vet... =)

Hoppas att katterna klarar sig på nyår bara. Att dom inte blir rädda för smällarna. Men dom har iofs klarat sig andra år.. Tror det ska gå bra...


Nej nu får det vara bra för denna gång. Ska snart sova, om jag inte får städryck som jag brukar få på kvällskvisten...

Bye Bye Then...!
Kommentera inlägget här: