moongirl

Besök hos naprapaten

Kategori: Allmänt

var det dags för ett besök hos naprapaten igen. Sist jag var där var i april, maj någon gång.
Och det är antagligen samma smärta som sist. Början till nackspärr typ. Väldigt stelt och det gör skitont.. Är inte ett fan av att proppa i mig tabletter heller, så jag har nästan hellre ont.. Men i förrgårkväll bokade jag en tid hos en naprapat på Hälsocompaniet för jag kände att det inte kommer att gå över. Igår var jag där och det värsta jag vet är när de ska knäcka mig! Men försöker slappna av så gott det går.
Idag känns det något bättre, men har ju ätit panodil och så är det riskudden och jag.
När jag var hos naprapaten förra gången så gick det över efter ett par dagar så jag hoppas på samma tur denna gång. Det är ju inte billigt att gå dit men så värt det!
Visst att man inte ska bära eller så men har man ett litet spädbarn är det inte det lättaste att låta bli. Hon ska ju ammas också och då sitter man ju heltokigt känner jag nu.
 
Sover ju som en kratta i vanliga fall och det blev ju inte bättre med ond nacke på det. Så typiskt, Elvira somnade innan 22 igår och ville inte ha mat förens 04. Hade varit en dröm att få sova så länge..
Men hoppas hon somnar tidigt ikväll igen. Hon däckade på golvet nu efter att ha lekt i babygymet så det är väl dags att väcka henne om en stund. Känns skittaskigt men jag orkar inte vara uppe till tolv varje kväll. Dock så har ju inte femmånaders bebisar någon dygnsrytm än, men snart kommer de att få det och då vill man helst att hon ska somna en aning tidigare...
 
Har varit sånt tråkigt väder med så man vaknar ju aldrig till och är trött hela tiden. Lite sol idag som tur var så Robban och jag tog en sväng med barnvagnen. Han fick köra mestadels eftersom det blir en sån monoton rörelse. Fick gå och svänga med armarna istället ;)
 
Nu ska riskudden och jag sitta ner och njuta av att Elvira sover en stund till. Sen blir hon piggelin och då blir det ingen lugn stund!
 
hmpf.. Där vaknade hon...

KOMMENTARER:

  • Inger säger:
    2015-01-07 | 00:05:48

    Lill FIA...Snart ska du få sova en hel natt Jag lovar. Bäddar säng o stoppar ner gullet hos mej....puss

    Svar: Tycker det låter som en bra idé ;)
    moongirl

Kommentera inlägget här: