moongirl

Osociala jag

Kategori: Allmänt

Jag vill bara be om ursäkt för osociala Tina. Det har varit mycket att göra med flytten, som ni vet. Och för att försöka att få iordning det mesta på så kort tid som möjligt har varken jag eller Robban varit speciallt sociala.
Det är fortfarande väldigt mycket kvar att göra, men nu är det beboligt iaf. Kläder, porslin, tvättkorg och sånt är på plats. Men vi har så grymt mycket prylar som vi inte vet vart vi ska göra av. Det kommer nog stå en och annan kartong kvar ett tag framöver, men vi har ju ett extra rum ;)
Kartongkaos!
Vi planerar inflyttningsfest, vilket betyder att det ska vara fint här hemma. Och när vi väl får ordning på det mesta kommer det att bli jättefint!
Lägenheten är verkligen super! Dock är det ju ganska mycket insyn nu innan buskar börjar växa och innan vi fått upp gardiner. Men vill folk glo, så får de väl!
 
Idag måste jag fixa några lampor på bilen. Får se om jag måste anlita min privata mekaniker a.k.a bror Jeppe, eller om det går ändå. Ska ju vara så jävla krångligt att byta en lampjävel på peggor! Ska besiktiga Black Pearl imorgon.
 
Och imorgon är det en dag med mycket att göra..
* Jobbar mellan 5:00 - 10:00.
* Våran frys funkar inte så någon snubbe kommer att ringa mig efter jobbet, och förhoppningsvis komma och fixa frysen.
* Ska besiktiga bilen. Tror det var vid 14 om jag inte minns fel.
* Och sen på kvällen är det möte. Någon slags "boskola" med information om viktiga saker. Robban jobbar så jag får gå dit själv =/
Sen emellan dem projketen ska man hinna pyssla lite med... Kul dag! Or noooot....
 
Nu ska jag sätta lite fart, igen.
Kommentera inlägget här: