moongirl

Romme =)

Kategori: Allmänt

För två helger sedan bestämde vi oss för att åka till Romme. Lika bra att träna lite bräda innan vi drar till Åre!
Hoppas på att det kommer snö snart så man kan åka till Kisa och åka lite till. Vill inte att det ska blir som förra gången, att jag inte kan åka typ alls. Tjänar inte så mkt till att åka hela vägen till Åre då.
Men det gick hyffsat i Romme tycker jag. Blir tyvärr skittrött i benen eftersom jag envisas med att bromsa hela tiden. Så i Åre blir det att träna på att åka rakt fram och ännu snabbare.
Lite spontant bestämde sig Jennifer och Martin att också åka till Romme över dagen. Men vi hade ju så trevligt så de stannade också en natt på samma hotell som oss. På kvällen gick vi ut och åt och drack vin och öl (Robban skulle givetvis ha Irish coffee, standard på skidsemester) Jättemysigt!!

Den 12 januari var jag på datortomografi. Röntga skallen för att se om det finns något där inne =)
Antar att de inte hittar något och jag får leva med migrän. Dock har jag fått tabletter som hjälper, men inte samma dag tyvärr. Får jag migrän får jag ta en tablett sova över natten och dagen efter är den borta. Tur i oturen att migränen oftast kommer på kvällskvisten. Men känner mig väldigt konstig och luddig i huvudet dagen efter.
Får nog svar nästa vecka någon gång.

Det här med att träna
är ju ett meck... Önskar verkligen att jag tyckte det var ännu roligare. Inte för att jag hatar att träna, det är skönt när man väl ÄR på gymet. Men att ta sig dit är ju sjukt jobbigt. Idag sprang jag istället. Blir att springa eller ta en power walk om jag ska jobba lite senare på dagen. Slutar jag skapligt på jobbet tränar jag efter jobbet.
Men idag gick det inget bra att springa. Fick stanna lite då och då och gå istället. Men jag kämpar på! Beach 2034, here I come!!

Ska duscha, äta och handla. Sen bär det av till jobbet. Tur och retur till Kalmar. Hemma vid 22 :/
Imorgon får jag åka fjärr igen! Lp - Cst - M sova M - Lp =)
Linköping, Stockholm, Malmö (sova i Malmö), hem till Linköping igen. Sköj!!

Hej!
Kommentera inlägget här: