moongirl

Linköpingsbo!

Kategori: Allmänt

Då är jag tillbaka till mina rötter! (Nästan iaf!) I fredags blev jag Linköpingsbo på riktigt, igen. Det enda som är kvar i Norrköping är fyra stolar som står kvar i förrådet som vi inte fick med sist. Och min cykel, min fina rosa cykel står kvar! Får se hur jag ska få den hit.. Om någon någon gång mot all förmodan ska åka med släpvagn från Norrköping till Linköping så vill min cykel med =)
I Robbans och mitt lilla hem ser det fortfarande ut som en blandning mellan en orkanstorm och atombomb som slagit ner.
Har nog endå aldrig slängt så mycket skräp/kläder/prylar/papper som jag har gjort denna flytt. Inte bra med jobb där man tjänar bra, köper för mkt grejer =P
Det ska bli skönt när allt är i ordning. Men vi har dubbelt av nästan allt och man vill inte slänga allt heller. Men det får vi lösa på något smart sätt!

I söndags bar det av till Stockholm, Globen, och Britney Spears!! Showen började bra, sen tyckte jag att det blev väldigt segt. Kändes inte som att det hände så mycket. Sista delen av konserten var mycket bättre! Kändes som att den kom igång då.
Lite live och mer play back.. När hon väl sjöng så sjöng hon bra, förutom när rösten skar sig, ibland...
Jag hade ärligt talat inte förväntat mig det bästa, men hon var helt klart värd att se!
Plus att det var kul att hitta på något med mina kompisar givetvis!! Tyckte vi hade jätteskoj! =)

Börjar jobba om ca 2 ½ timma. Ska åka ner till Kalmar och sova, dagen efter ska jag hem därifrån. Skönt att sluta tidigt. Robban är i Hallsberg för att få utbildning på de nya Taurusloken. Men han kommer hem vid 14 imorgon så då ville han ha fredagsfika =) Gutt att våra arbetstider matchar hyffsat iaf. Båda är lediga på torsdag.
På kvällen ska vi till Maggie på fest. Har ingen aning om vad som väntar, vilka som ska dit eller så men det lär bli kul iaf!!

Nu ska jag ge mig in i kartongkaoset i vardagsrummet och se om ja hittar något mer att slänga!

Svejs!
Kommentera inlägget här: