moongirl

...

Kategori: Allmänt

Jag kan då börja med att berätta att ingen verkar intresserad av att vilja överta ulltussarna. Vilket är väldigt jobbigt eftersom jag inte vet vad jag ska göra?! De kan inte vara kvar hos mamma så länge till och då får jag ta hem dem till mig igen, men åter igen få en jamande Asti som inte alls trivs. Blir jobbigt för både henne och mig. Psykiskt är det inte roligt att veta att hon inte mår bra. Det är skit helt enkelt om jag ska vara ärlig...
Det får bli en annons på Blocket, jag vet inget annat.. Gå ner och jobba 75% ett tag kanske? Tror dock inte det är så populärt..
Annons i Corren och NT? Kostar typ en mille.. Ringa uppfödaren? Ja, det får jag lov att göra.. Hon kanske vet någon? Bygga en stege till mitt fönster på femte våningen och ha de som utekatter..!?
Ge mig förslag..

Robban och jag var i Romme förra veckan och åkte lite snowboard igen! Strålande solsken, klarblå himmel och typ inte en kotte i backen! Underbart!!! Dock vet jag inte ritkigt vad jag håller på med. Har nog blivit farträdd på senare dagar. Tror farmor skulle åka snabbare än mig!
Nästa gång blir det några jägershotar innan jag ger mig ut i backen!! Jag ska BÖRJA dagen med After-Ski helt enkelt!!
Robban åkte ner i Skatepark och flög upp från ingenstans på något hopp där. Jag vill också kunna!!
Man lever ju bara en gång och man dör ju fan inte av att slå sig lite. Jag har ju redan opererat knät en gång, och fått det ur led en annan gång.. Jag har ju vanan inne.. ;)

Idag tog vi med oss korv, bröd och grill och åkte till ... (kommer inte ihåg vad det hette nu..typ svartå kanske?!)
Ajaa... Vi satt och myste där en stund i solen. När det kom för mkt moln åkte vi hem. Jag packade lite grejer och åkte hem till mig. Måste ju kolla så lägenheten står kvar och plocka upp högen med räkningar....)

Ska fixa iordning i lägenheten idag tänklte jag. Jobba vib-turen imorgon så jag började ju inte förens på eftermiddagen... sköööööööööööönt....

Min bil......Jag säger bara suck....... Att den inte bara kan funka?! Dags att byta. Men jobbigt att göra ordningen den för att sedan sälja den.. Så ska man köpa ny.. Lång tråkig process... Men det kan det ju vara värt.. Vill fortfarande ha en liten billig bil.

Äta glass sen städa!!

Svejs!
Kommentera inlägget här: