moongirl

2011 är här!

Kategori: Allmänt

Dagen efter nyårsdagen! Dags att börja blogga lite igen =)

Hade en jättemysig nyår i Västervik. Den firades med Robban, Clara och Jimpa. Robban och Clara jobbade och hade övernattning i Västervik, så vi respektive fick snällt följa med! Vi åt trerätters på The Brig, (eller ska jag säga.. "The Brig"?? hihii..... (internskämt..höhö..)) drack champagne ("champagne") och hade jättetrevligt. På tolvslaget tittade vi på fyrverkerierna vid hamnen. Blev att sova efter det. Tåget gick 07.47 dagen efter.. Har aldrig gått upp så tidigt någonsin när jag har fått i mig lite alkohol... Kämpigt värre. Skulle börja jobba tjugo i två så jag sov på jobbet ett par timmar. Men det gick bra tillslut iaf. Även fast det blev krångel med tåget.. Fick byta till buss i Berga på ner till Kalmar..

1 december 2010. Då gick jag Vinterljus i Linköping för första gången. Det var mysigt. Men det som gjorde det speciellt var att jag gick med Robban, och att vi blev officiellt ihop <3
Jag är en lycklig tjej som har träffat en underbar och go kille som han.

Har även fått äran att träffa Angie som är hemma över jul och nyår från sitt lilla hem i Växjö. Vi shoppade loss på stan, sen åt mat och drack vin hos mig. Ska försöka att ses en gång till innan hon åker igen.

Jag har i princip tappat rösten igen. Gjorde det för ett par månader sen och var tvungen att sjukskriva mig. Inte det roligaste men har man ett serviceyrke med folk omkring så borde man kunna prata. Dock är det lite bättre idag än igår. Får knapra lite halstabletter och dricka varmt så ska det nog bli ännu bättre!

Har inte sovit något inatt nästan. Asti bara går omkring och jamar.. Vet inte vad jag ska göra med henne snart. Vet inte vad som är fel =(
Har en övernattning inatt så där blir inte så mkt sömn heller. Ajaa.. Snart har jag ju semester!!! =D

Dags att diska och sen fixa iordning sig. Snart jobba!!

Förresten kom jag på ett bra nyårslöfte.. Försöka träffa mina kompisar oftare!  <3

KOMMENTARER:

  • Robert säger:
    2011-01-02 | 17:51:18

    Haha "du" är helt under"bart" "ro"-lig Bettina. "Puss"

  • Inger säger:
    2011-01-03 | 21:27:41

    Gäller det att träffa mamma också???? Bubbel bubbel kanske

  • Anonym säger:
    2011-01-06 | 20:34:05

    Ja "vet", jag är så "rolig"!!



    Ska försöka hälsa på dig lite mera med mamma =)

  • Anna J säger:
    2011-01-08 | 23:16:14

    Men va fan Tina har du skaffat kaaaar???

    Grattis vännen! Vill gärna träffa dig snart!

    Kram



    //ANNA

  • Bettina säger:
    2011-01-17 | 22:27:20

    Haha javisst har jag skaffat mig en kaaaar haha =)

    Klart vi ska ses snart. Jobbar ons-fre. Kan kolla hur jag jobbar så kan jag komma förbi efteråt, eller helgen? Puss

Kommentera inlägget här: