moongirl

Äntligen semester!

Kategori: Allmänt

Var på partaj hos Johanna igår, fräsha 26-åringen ;) Det var jättekul! Åt goda pajer, drack alkohol och snacka massa skit. Hade med mig kameran men det blev aldrig av att jag tog några kort tyvärr.
Ingen utgång blev det, ingen var direkt sugen på det. Mår ju hyffsat bra idag då iaf! Känner sig lite sliten men det hör ju till.

Nu har äntligen min SEMESTER börjat! Fantastiskt underbart!! Länge sedan jag längtade efter ledighet såhär mycket. Tre förbaskat slappa veckor väntas!!
Det som vi har planerat är givetvis den årliga Augustifesten, med förfest hos Jennifer och Martin. Kommer bli grymt!
Sen drar jag och Robban till Spanien i en vecka. Gööööööööööööööött dåå!!! Verkar var omkring 27-29c där nere för tillfället..hihihi...
Vad vi ska göra resten på semestern har vi inte riktigt bestämt. Är det fint väder så åker vi till något mysigt ställe helt enkelt =) Jag vet iaf att jag vill stressa ner och kunna slappna av PÅ RIKTIGT!

Jag hade kalas för mig själv förra helgen, det var jättekul! Vi började med beachvolleyboll i Folkparken, i ca två timmar höll vi på. Efter det gick vi hem till mig och fixade iordning oss, drack lite, lyssnade på musik och minglade!
När alla var klara gick vi bort till Jenn o Martins uteplats för att grilla. Gott var det!
Satt ute hela kvällen för det var riktigt sommarväder. Sen gick vi till Hugo's för att skaka rumpa! Även det var lyckat så hela dagen blev mycket lyckad!
Jag är otroligt lycklig över mina underbara vänner!!!




Till sist...
Mina tankar går till Din varma familj, Dina närmaste vänner och vänner runt omkring.
Niklas, Du blev 28 år. Sen orkade du inte längre. Jag hoppas att du har det bra på den plats du befinner dig nu och att du kan vila i frid.

KOMMENTARER:

  • A säger:
    2011-08-14 | 22:53:31

    <3

Kommentera inlägget här: