moongirl

En mörbultad Tina

Kategori: Allmänt

är snart min extrema jobbvecka slut. Visst är det skönt att jobba mycket. Hellre jobbar jag mycket än att inte jobba alls. Men lediga dagar är inte så dumt det heller. Har varit mycket fart och fläkt hela veckan lång. Har varit på Fridhem måndag-fredag, full rull plus förkylning är sådär bra.. I onsdags hade vi även Funky Kidz. Blir bara roligare för varje gång! Imorgon (söndag) ska jag jobba på Veolia. 14 timmarspass med övernattning. Åker till Hultsfred, byter tåg och åker hem, åker till Västervik och hem, sedan till Västervik och sover. Åker hem dagen efter för att sedan åka till Västervik tur och retur en gång till!
Idag har jag även tränat med Carro K. Det var mycket roligt! Gick, joggade, sprang i trappor upp och ner, sit ups, rygglyft och mera jogging. Kanon att äntligen börja komma igång att träna på riktigt. Förra gången jag sprang blev jag förkyld. Det slår ALDRIG fel! Så fort jag börjar träna blir jag förkyld.. Hoppas att jag inte blir det nu igen. Vi ska träna på onsdag och fredag med om det funkar.
Jag ska skriva svenskaprov och gå på myndighetssamtal för polisen. Håll tummarna för att jag klarar det!! Då blir nästa steg fystest.. Men men.. Svenskaprov först! Plugga högskoleprov nu.

My beloved car gick sönder yttligare en gång. I onsdags när jag var påväg till jobbet (Fridhem) hörde jag ett duns och sedan böööööömböööööööm.. Alltså ljuddämparen hade lossnat Hahah! Lät som fan!! Men snacka om tajming. Både Linn och Elin kom nästan precis när det hände så jag puttrade iväg med bilen till Coop-parkeringen och åkte sedan med Elin till jobbet.
Ringde Jeppe så han och Uffe kom och hämtade min bil och fixade den provisoriskt så jag hämtade den i Linköping på torsdagen.
Ska fixa ny ljuddämpare så fort jag vet vart jag kan hissa upp bilen så man kommer under. Anställer Jeppe som fösta mekare!!
Kan min bil få vara hel ett tag nu?? Jag tycker ju om min bil... När den är hel... Fast egentligen är det så mycket småfel som jag vill fixa på den.. Stereodisplayen och lite annat. Det får bli ett senare problem. Vet du vad? Jag skjuter upp det lite grann!!

Är så jäkla trött nu.. Men sova ut kan jag inte förens onsdag. Typ inte sovit på en vecka då känns det som..
På tisdag blir det Ullared med mamma och Uffe =D
Så jobbar jag på Fridhem torsdag och fredag. Ledig helg sen! Undra vad man ska hitta på då??

Tänkte betala mina roliga räkningar idag också. Lika bra att få det gjort. Lagom mycket att göra för ikväll. Blir att krypa ner till kudden väldigt tidigt ikväll. Struntar i att det är lördag, jag vill sova!!

Jag har lyckats samla på mig ett åttadagars jobbpass till om två veckor. Men det är väl roligt att vara rik lr?! A-kassan blir man ju inte rik på direkt...
Jag vill ha en fast anställning.. Give me give me give me!!!!!!!!!

Tänkte kolla på Dansfeber sen, se om det är något att ha. Dans är ju alltid skoj. Om jag inte somnat??

Nu ska jag sluta tjata om att jag är trött!! =)

Nehepp, räkningarna väntar!! Ha en trevlig helg!!
Kommentera inlägget här: