moongirl

Jag vet...

Kategori: Allmänt

...att jag egentligen inte ska klaga alls. Men jag tycker att det kan vara jobbigt att jobba FÖR mkt. Jag hinner inte med att tvätta. Det resulterar i att jag får tvätta och städa på min lediga dag, som jag har någon gång ibland. Vill göra något roligt på min lediga dag men det får vänta.
Jag är självklart glad över att jag faktiskt har tre jobb. Jag behöver inte oroa mig över att jag får för lite variation.
Det ända som jag hade planerat denna fredag (efter jobbet förstårs) var att klippa mig. På vägen hem köpte jag lite godis och cola som skulle vara mitt sällskap ikväll.
Men Lisa ringde och frågade om jag ville följa med henne och Carro på en promenad. Det skadar ju inte. Så i nästan en timma var vi ute och gick. Kallt men skönt!
Är ledig imorgon så då ska jag tvätta!! Ska ha sovmorgon och sen kanske träna med Carro.

Nästa vecka är jag ledig torsdag. Kommer bli en tuff vecka tror jag.. Har inte kunnat vara med på Funky Kidz på två gånger, vilket är väldigt tråkigt! Men på onsdag kommer jag igen! Slutar 07:23 på Veolia efter en övernattning, perfekt!
För två veckor sedan jobbade jag på Veolia och nu i onsdags skrev jag svenskprov för polisen.
Tyvärr fick jag ett samtal om att jag inte klarade det.. FAN! Jävligt deppigt.. Men jag ska fan ge mig på det igen!! Så lätt ger jag inte upp!

Känns som att bloggen blev lite rörig idag.. Men what the heck, det gör inget!

Kan även ge lite info om min älskade bil... Den var så illa tvungen att skickas till bilverkstan. Skulle byta ljuddämparen men det blev att byta tändstift, tändkassett, olja + filter och bromsbelägg.. Där blev Tina av med 6206:- weeeiiiiii....... Men det är ju så att ha bil..

Idol är ju ikväll, det tänkte jag ju se... Men snart gått en timma på det men jag ska nog se det iaf.. Kan ju ha lite mys här hemma med tissarna!

Trevlig helg!!!

KOMMENTARER:

  • Inger säger:
    2010-10-16 | 11:20:01

    Hej min tös Blir det mycket tvätt kan man lämna det hos mamma Det vet du Krammmmm

  • Anna säger:
    2010-10-17 | 21:15:00

    Hej älskade Bettan, vore kul att ses snart SAKNAR dig! bamsekram Anna

  • Bettina säger:
    2010-10-19 | 09:39:43

    Tack mamma va snäll du är!!



    Anna: Snart ska vi nog få till en dag så vi kan ses och ta en höstpromenad tycker jag! =D

    Saknar dig med! Krammmar!!

  • Anna säger:
    2010-10-22 | 22:32:43

    :-)

Kommentera inlägget här: