moongirl

Jag fryser!

Kategori: Allmänt

Sitter här med mjukisbyxor, linne och en stickad tröja - och fryser!! Börjar kännas lite konstigt i halsen också.. Jag vill, kan och får inte blir sjuk nu! Jag ska jobba imorgon, och blir jag sjuk måste jag nog jobba ändå.. Svårt att få tag på personal samma dag. Speciellt när det är övernattning, kan jag tänka mig...
Ska ta den där saken som går på räls ner till Kalmar, tillbaka till Vimmerby och sova, tillbaka til kalmar och sedan hem.. Känner INTE för att må kasst på en sån lång tur..

Lisa och Johanna var här i onsdags på lite förfest! Lika trevligt som vanligt! Hade planerat Hugos men det blev Otten - Sensation White istället. Gött med lite trance igen men hade dock fel skor på mig.. Typ 10cm klackar går sådär och dansa "plocka blåbär" i.. Nästa gång blir det platta skor och mer röj ;)
Men skoj var det iaf!

Det vankas snart bröllop. Närmare bestämt på fredag ska kusin Urrr (Isabel) gifta sig!!
har köpt en klänning men nu är jag inte lika säker på att jag vill ha den längre.. Måste prova igen.. Annrs blir det jäkligt tajt att hinna köpa ny..!

Det var inte planerat att må så här, och vara så här trött en lördagskväll.. Hade planer på att gå ut med Angie, men det bidde inte så.. Blev även bjuden på fest men det bidde inte så heller... Typiskt.. :(

Nu ska jag äta lite glass och sen göra kudden sällskap...

Over and out

Kommentera inlägget här: