moongirl

London!

Kategori: Allmänt

Har varit i London en sväng igen då! Och inte heller denna gång tröttnade jag! Tvärtom, det finns så galet mycket att göra så man blir aldrig klar. Skulle vilja bosätta mig i London ett tag. Jobba på marknaden i Camden och hitta på massa bus!
Vi flög ifrån Skavsta i onsdags och kom hem på söndagsnatten.
För några år sedan så gav Robban sin mamma en Londontripp i julklapp, men den blev inte av förens nu och då fick jag följa med. Snällt ;)
Vi åt god mat på pubar, var på Roadhouse (karaoke med liveband), gick lite i Hydepark och Regent's park, shoppa på Oxford street (fast jag shoppade väldigt dåligt, typ inget alls..!), var på Harrod's, marknaden i Camden, såg Batman - The Dark Knight Rises på Imax, och så tvingade jag med Robban till Madame Tussades och mycket mycket mer!
Skulle vilja ha sett en musikal, typ Mamma Mia, Thiller, Shrek eller liknande... Men tiden fanns inte helt enkelt och som sagt... Skulle vilja göra mycket mera!
Men jag är mycket nöjd med våran lilla tripp!
 
Big Ben förstårs!
 
Michael Jackson ville posa med mig!
 
Frukost på Garfunkel's
 
"After Work" på en pub
 
Får bli ett album på fejjan som vanligt. Har så många bilder! =)
 
En vecka och några dagar av semestern har gått och nu är det bara några dagar kvar. Och det är ännu mindre dagar kvar till Tjejmilen! Jag har inte sprungit på länge så tiden lär bli skit. Men jag får väl vara nöjd om jag kommer runt på mindre än 1 ½ timma...
 
Det löser sig säkert! Snart dags för mat! Svejs!
Kommentera inlägget här: