moongirl

Heeej!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Jajajaaa... Nu är jag back on track.. Ny dator och nytt jobb. Kan inte bli bättre...Eller??

Jag har köpt mig en liten Acer. Den e jättefin och jättebra, min nya kärlek! Hoppas den håller i flera år nu!

Och på jobbet går det både bra och sådär. Har inte lyckats med någon tabbe än så länge. Jag åkte en runda till kalmar igår vid halv elva. Kom tillbaka vid halv sex. Hade rast till halv åtta typ och då åkte jag till Västervik och sov där. Började 05:40. Aptrött nu... Imorgon ringer min klocka 03:00!!
Jag ska hinna med att plugga historia för jag har seminarie nästa vecka. Vilket jag inte kan mycket på...än... Jag är iaf ledig torsdag och fredag. Jobbar lördag till ca 16 sen blir det peruk-party hos Johanna! Haha det ska bli grejer det! Ledig söndag så jag kan vara bakis.. =D

Tycker lite synd om mina tissar som fått vara själva ganska mycket nu den senaste tiden. Märks mest på Asti för hon spinner så fort man lyfter upp henne, vilket hon inte gör annars. Men matte tjänar ju pengar på att sova borta och då kan ni få tonfisk och räkor oftare...!

Var och handlade med Angie förrut. Det behövdes för jag har nog inte handlat på ett par veckor. Men det blir inte direkt några lyxvaror för på kontot är det inte många kronor, inte heller blir det bättre när lönen kommer eftersom den kommer försvinna...buhuuuuuu.... Men nästa lön, den kommer bli fiiiiiiiin!

Jag ska sätta igång me plugget nu innan jag somnar...


Byee

Kommentera inlägget här: