moongirl

Jobb + fest!

Kategori: Allmänt

Idag är det månadg och yttligare en helg har passerat. Tiden går så jäkla fort. Jag hinner ju inte med allt jag ska känns det som. Men det gäller bara att lägga manken till!
Idag ska jag städa, tvätta och plugga historia.
Jag kommer jobba från tisdag - lördag. Ledig söndag sen jobba måndag - söndag! Kommer bli jobbigt men vad gör man inte för lite pengar?! =)

lördag åker jag och Angie till Växjö! Ska bli jättekul att spana runt på polisskolan och även se ifall man hittar någon annan rolig utbildning på universitetet!! Jätte taggad!!!

I veckan blir det nog bara jobb och plugg. Inget skuttande i snön.. Tur att man tycker om snö. Men det behöver ju inte vara -25C!!

Nu har jag och Jennifer pratat återigen om ögonlaser operation. Jag måste göra det eftersom jag inte kan söka till polisen annars + att jag är grymt trött på linser över huvudtaget, och glasögon?? NEJ TACK! Det går bra att ha nångång om jag verkligen måste, men vantrivs så grymt i det...
Vi vill iaf åka till Turkiet i april och få det överstökat. Ska bara få ihop lite cash!! Det kommer inte bli lätt..

Det är många festar jag har bokat upp mig på. Vet inte vad som händer, om folk börjar få vårkänslor lr nåt haha..
Dels fyller Martin 30 år så det blir partaj. Sedan är det dags för Jeppe att fylla 30 år. Vet inte hur han ska göra med fest än men jag har iaf redan anmält mig som festfixare hehe...
I lördags när jag var på inflyttningsfest blev jag bjuden på en till inflyttningsfest. Och Johanna ska ha peruk-party. Blir att köpa en skojig peruk förstårs! Mer då??  Naee nu får det räcka va?
Men det är ju i både februari och mars så så mycket fest är det ju inte egentligen. Men det var länge sedan man verkligen bokade upp sig på fester. Men som de flesta vet så bangar jag ju inte fester!! Me like to party =)

Som sagt så var jag på inflytt. fest i lördags. Det var mycket trevligt. Träffade folk som kände folk som jag känner =) Sen tvingade jag med Jennifer till Harry's. Det blev trevligt! Jennifer tyckte Harry's var litet med bara ett dansgolv, men då påpekade jag att det faktiskt fanns ett dansgolv till men att vi aldrig gick in dit haha..

Naee det är dags att sätta igång och få ordning på lägenheten igen. Asti har kräkts hårbollar så det är bara att moppa!! Trevlig katt det där..


Kommentera inlägget här: