moongirl

Sommardäck is on the way!

Kategori: Allmänt

Japp japp nu har Tina varit duktig och beställt sommardäck med rätt dimension(!?) Bilen kommer bli så fiiiin!! Tvättas ska den också för nu ser den förj*vlig ut...

Var på banken förrut och bad på mina bara knän om ett lån men den gubben gick ikke!! Timanställing är ju lika med inget jobb alls.. Ingen garanti på att man ska få jobba. Men pappa ska följa med mig och hjälpa mig. Vill ha den där jäkla operationen gjord! Tyvärr kommer nog det inte bli förrens juli som det ser ut nu.. Maj-gruppen var full, Jennifer ska på vårruset i juni, så juli it is! Men då kan jag ju vara med på Lollos fest och Kick offen på jobbet, om jag inte måste jobba förstårs!

är det med timasntällning. Varenda gång jag ska träffa en kompis eller bestämma något så säger jag alltid "..om jag inte måste jobba förstårs..". Livet blir inte direkt enkelt men vad gör man inte för att tjäna pengar? Plus att jag har ett roligt jobb också!

Nu ska jag ju plugga då.. Fick tillbaka min 6 uppgift på historian idag så jag ska göra nr 7 och skicka in så gör jag 8 nästa vecka på tisdag så är allt klart! Då har jag en vecka på mig att plugga som en galning tills provet.

Jag ska jobba torsdag och fredag på Veolia och lördag på Fridhem. Det var ju ett tag sen nu =)

Har fortfarande inte tröttnat på Meet Me Half Way... =)

Underbart väder!! Igår var jag och Jennifer på en promenad runt strömmen. Sen sprang jag med Martin runt strömmen på kvällen. Jag sprang dock inte hela vägen, tog en liten andningspaus emellan. Och i förmiddags var jag och Jenn ute och gick igen. Så skönt!!!
Hoppas det fortsätter vara sol!!

NU ska jag plugga!!
Kommentera inlägget här: