moongirl

Juni it is!!

Kategori: Allmänt

Idag har Jennifer varit hos mig och vi har bokat ögonlaseroperation!!!!!! Känns helt overkligt! I Juni ska vi dra iväg till Turkiet. Känslan kommer att vara obeskrivlig. Aldrig mer krångel eller ont i ögonen för att man får smink eller katthår på linsen! Att vakna på morgonen och SE! Kommer att kunna sova 10 minuter längre på morgonen =) Underbart när man har överliggningar på jobbet, eftersom man aldrig sover så mycket då.

Klockan fyra inatt började Asti att jama igen. Fattar verkligen inte vad det är hon vill. Börjar bli en aning jobbigt att inte få sova..
Jag började frysa igårkväll också så jag frös när jag vaknade och var svettig.. Mycket fresht.. Jag somnade om vid fem iaf och sov till 14:15.. Då känns det som att man inte mår bra. Jag som brukar gå upp vid senast nio annars..
Nu ligger jag som ett kolli i sängen och vill hellst inte resa på mig förrens jag mår bättre.. Men det är väl så att lite mat och en ipren skulle sitta fint...

Att få blir frisk tills helgen vore inte fel. På fredag är det sex-party hos en jobbarkompis. Ska bli väldigt intressant =) och lite knytis. Trevligt!!
På lördag blir det utgång, det är ju lönehelg! Ska bli spännande och få sin första lönespec från Veolia! På Fridhem har jag bara jobbar tre gånger så det blir inte så mycket, men bättre än inget!

Nehe.. nu orkar jag inte mer.. Ska försöka äta något.. Det blev kladdkaka och oboy till frulle och nyss åt jag en banan.. Något mer vore bra... Är törstig me...

Håll tummarna för att jag ska bli frisk. Såååå tråkigt att vara sjuk!!!!!!!!!!!
Kommentera inlägget här: