moongirl

Coolaste Pink!

Kategori: Allmänt

Som vanligt dålig på detta bloggande.. Men har ju lite annat att styra med. Håller fortfarande på med den där jäkla räkningen från huset. De som bor där nu vill överlåta en räkning till oss, vilket inte vi vill förstårs eftersom vi inte hade med den grejen att göra, så nu försöker vi (eller rättare sagt jag) få tag på de som vi köpte huset av. Vilket inte är det lättaste jag gjort i livet.. Skönt att människor är så jävla hjälpsamma!!!

Jag, Jennifer och Angelica åkte till Stockholm i tisdags. Vi skulle till Globen på kvällen och se Pink!! Det var den absolut grymaste konserten jag har sett! Hon sjöng jättebra live och hade energi som få.
Så himla kul att åka iväg och göra saker med kompisar. Tycker man gör det för lite. Men så måste man ju även ha pengar till det.
På tal om pengar så lär jag väl inte få några från a-kassan än på ett halvår.. Så jäkla sega på att dela ut lite pengar.. Hur svårt kan det va... Man har betalat mycket pengar varje månad för att kunna försäkra sig om att kunna överleva om man blir arbetslös... Och vad händer när man blir arbetslös?? Nee då får man iaf inga pengar iaf.. Puckon...

Snart tänkte jag åka till Maxi och handla lite mat och grejer. Har ju varit borta några dagar på "hemligt uppdrag" så det är bäst att köpa hem lite mjölk så jag kan göra oboy igen =)
Jag ska fortsätta ringa till personen som aldrig svarar.. Måste bli av med detta problem så man får ett mindre problem i livet! Känns som det behövs just nu...

Jag ska köpa nya triss lotter också. Fick lotter av Jenn när jag fyllde, då vann jag 170kr, lämnade in de och skrapade fram 95kr. Så nu vill jag vinna mer!
Jag vill åka till London, New York och Västindien..Kan jag iaf få till en resa..?? =)


Nehepp.. Nu fick jag lite att göra...!
Kommentera inlägget här: