moongirl

Satans förkylning!

Kategori: Allmänt

Har åkt på en såndär jobbig förkylning. Är inte sjuk, men bara jobbigt förkyld. Skulle hellre vilja vara genomförkyld och febrig så man fick vara hemma. Men istället går man omkring på jobbet och snorar och härdar ut. Det började i tisdags. Jag och Angie var ju  på badhuset så jag trodde det var därför men sen har flera som vi var ute med i lördags blivit förkyld så antagligen har alla hånglat med samma person på Palace.. haha...

Har även upplevt min 25:e Midsommar. Även denna blev trevlig. Var på Dannes land och åt mat, dansade runt stången, snappsade och fiskade =)
Klockan åtta på morgonen på fredagen gick Danne och jag ner till bryggan och kastade lite. Först fick Danne en liten gädda som vi släppte tillbaka. Sen fick jag en ännu mindre gädda.. Har dom bara små fiskar i den sjön??

Eftersom jag går och drar på min trevliga förkylning så har det inte heller blivit någon träning.. Nästa vecka ska jag iaf gå ut och gå även fast jag är förkyld är det tänkt... Kan ju inte inte direkt skada.
Måste ta tag i polishögskolan också.. Skriva personligt brev och så.. Fun fun...

Idag har vi städat. Danne har klippt gräsmattan och skurat duschen. Jag har dammsugit, tvättat, plockat ur och i diskmaskinen och ska väl småpyssla lite sen om jag har lust.
Fick lust igår att åka till Smultronstället men det blev inte av. Vi köpte hem glass, maränger, banan och kolasås och gjorde marängswiss hemma som vi belönade oss med efter städningen =)

Hej hopp =)

KOMMENTARER:

  • Kicki säger:
    2009-06-22 | 09:57:50
    Bloggadress: http://www.123minsida.se/ringo

    Jag städade ju min cykel men jag fick ingen marängswiss?! ;)

    Trist att va förkyld, verkar som många är det just nu, min sambo bl a.



    Nu ska jag snart cykla till bussen, hoppas jag kan cykla fortfarande...

    Kram

Kommentera inlägget här: