moongirl

Plask plask och kallsup!

Kategori: Allmänt

Märkte att min fina vita bikini började bli genomskinlig.. Inte jättebra tyckte jag...
Angie och jag var på Badhuset och plaskade. Om man ska bli polis så ska man kunna:
* 150 meter bröstsim (Godkänd!)
* 50 meter ryggsim - utan armtag (Godkänd!)
* Dyka från kanten och hämta en docka (ca 70kg) på 1,5 meters djup och bogsera den 10 meter (Ska ta det allvarligare nästa gång haha..)
Denna gång ville jag bara prova, men nästa vecka kommer jag ta med mig intyg som en badvakt/simlärare ska skriva under på. Då ska jag inte garva åt att jag istället dränker dockan eftesom det kommer luft ifrån ett lufthål i huvudet på stackar'n!!
Vi simmade en stund sen fick vi tillgång till relaxen så då bastade vi både ångbastu och vanlig... Plus bubbla förstårs =)

Jag borde vara kanontrött men det är jag ikke! Klockan är 23 och jag ska sova iaf..

Men helgen då? Jag, Angie, Jennifer, Lina och Emmy förfestade och sen drog till Palace. Vilket jag antar(?) var väldigt roligt haha.. Nej då.. Det var faktiskt skoj! Hittade ett kort i digitalkameran som jag inte visste fanns.. En bild på mig och Andre Esteche haha... Snacka om chock.. ;)


Snart är det Midsommar och Danne och jag drar väl ut på landet. Hoppas på mycket sol så man kan få lite färg!!

Ha d! Bye bye!!

KOMMENTARER:

  • mamma säger:
    2009-06-16 | 13:56:33

    du behöver nog det tuben jag köpt till dej eller???????????????????????????????

  • Anonym säger:
    2009-06-16 | 20:21:11

    Ja den skulle inte ha suttit fel i söndags!

Kommentera inlägget här: