moongirl

Alldeles ensam snart..

Kategori: Allmänt

Chips, choklad och Rocky Road glass. Så överlever jag denna fredagskväll! Är hemma ensam och det är faktiskt rätt skönt. Danne är ute och gör stan osäker med några jobbarkompisar. Ska bli spännande och veta hur många som verkligen kom in på krogen...
Jag är fyllechaffis så jag ska hämta honom sen när han ringer. Får se om jag orkar sitta uppe lr om jag tar mig en tupp-lur emellan.
Imorgon är det min tur att göra stan osäker. Ska på inflyttningsfest hos min kompis kompis. Kommer nog bli jätteskoj! Det ska vara Alla Hjärtans Dag tema. Undrar vad man ska ha på sig då? Får se om jag hittar nånting eller så får jag måla ett hjärta på kinden =)

I torsdags (igår) missade jag en konsert jag jätte gärna hade velat gå på. Backyard Babies spelade på Platens i Linköping. Synd att ingen ville gå med mig =( Jag såg dom iofs i somras men nu hade jag ju nya albumet inprintat i hjärnan. Har missat dom säkert fem gånger nu... ahhh så typiskt...!

Min älskade pojkvän kommer att åka till Thailand i tre veckor med sin jobbarkompis. Känns ganska jobbigt. Kan ju inte direkt förbjuda honom att åka heller. Förhoppningsvis kommer veckorna gå fort. Lite skönt att vara hemma ensam också men om bara jag fick välja så skulle han stanna hos mig.

Den här veckan på jobbet har gått kanon snabbt! Vet inte vart alla veckor tar vägen ibland. Lite läskigt.. Nästa vecka är det sportlov så då är det inte många konferensgäster på hotellet!

Jag har äntligen sålt min micra. Har inte direkt råd att ha två, och det är ju rätt onödigt. Angelica har köpa min lilla bil. Hoppas hon tycker om det =)

Nu ska jag väl äta lite mera choklad =)

Byeeeeee!!

Kommentera inlägget här: