moongirl

So fucking good!!!!

Kategori: Allmänt

Japp man får svära när man är glad, och arg.. =)
Denna svordom var för att jag är GLAD!!! Jag får slutbetyget GODKÄNT i matte!! Känns helt underbart! Trodde inte så mycket matte skulle gå in i min lilla hjärna men med 5 poäng över godkänt är jag supernöjd! Inte minst med tanke på att jag egentligen har rå pluggat matte de senaste två månaderna bara. Har fått mycket hjälp av min privata matte lärare, "Magister Jansson".... =) TACK!!!
Jag ska alldeles strax till Komvux för att titta på matteprovet. Det är ju preskriberat i 10 (!?) år... Förstår inte varför. Vem skulle vilja kolla på mitt matteprov om två år?? Inte änns jag!!

Skulle träffat Johanna idag också. Vi har ju inte setts på 100 år ungefär. Men jag vaknade med sprängande huvudvärk och lite illamående så vi ska ses en annan dag. Egentligen orkar jag inte åka till Komvux heller.. Men jag är nog bara där i ca 15 minuter.. Det tar kanske 15 minuter att gå men det är svinkallt så jag tar bilen.. Hade ja inte huvudvärk hade jag faktiskt gått..

Härligt att a-kassan är så förbannat snabba med att dela ut pengar.. Har inte fått ett öre än... KUL! Tack för en sån jävla god jul!!! Dumjävlar....
Det har ju "bara" gått 2 ½ månad sen jag skickade in papper...

Nee nu måste ja ta My Black Pearl och åka en snabbis till Komvux.. Sen blir det att bädda ner sig i sängen och sova en stund...

Puss
Kommentera inlägget här: