moongirl

Storstädning!!

Kategori: Allmänt

Helgen har varit relativt lugn. I fredags kom Kongo, Ogge och Mette hit. Mette och jag satt och kollade på Jeff Dunham på YouTube och grabbarna spelade tv-spel. Skulle börja jobba klockan sju på lördagsmorgonen så det blev bara tre, fyra cider och så la jag mig klockan tolv typ.
Jag jobbade till klockan ett igår. Köpte med mig pizza hem och hade en slappkväll. Tittade på film och myste med älsklingen. Blev ett en grogg och några cider.
Och idag har vi storstädning! Danne håller på att elda upp grenar och liknande och jag städar och tvättar inne. Skönt att ha det gjort.

Pappa ska komma förbi en sväng när han åker hem från Stockholm. Vet inte när han ska komma men runt sex kan jag tänka mig, Glömde ju saften jag fick av farmor hos honom =)

Nu har jag ju jobbat en vecka och det känns väl sådär med knät. Gör lite ont lite här och där me ndet känns bättre med knäskyddet.
Hoppas det blir bättre när jag har börjat på sjukgymnastiken.

Nästa helg har vi tänkt att ha fest. Äntligen! Jag har inte festat på över en månad. Det är väldigt lång tid för att vara mig.

Nepp nu ska jag fortsätta!

Bye!
Kommentera inlägget här: