moongirl

Boppers & Delicato bollar

Kategori: Allmänt

I onsdags var pappa här och kollade på min lilla skrotbil för den har vägrat starta. Men antagligen var det bara soppa-torsk.!? Väldigt skumt.. Men jag är glad att inget var fel (vad vi vet än iaf..)  så jag slapp att lägga ut pengar som jag inte har..
Följde med pappa hem på onsdagskvällen. Han skulle till Stockholm på fredagen så då skjussade han hem mig. Gjorde inte så mycket hos pappa. Eldade i hans kamin och åt godis. Var på IKEA en sväng och skulle ha en madrass men fanns ingen som passade så det blev lite värmeljus och en ljuslykta som jag ville ha i badrummet. Mysigt =)

Igår var vi (Dannes föräldrar,syrra och mamma och Uffe) och åt på restaurangen St. George. Det var gott. Jag åt laxfjäril med beasås och ris. Delade på en vin flarra med Dannes mamma och syster.
Sen gick vi till Flygeln och kollade på The Boppers. Dom var bra! Men hade väl velat att dom spelade lite mer låtar som jag kände igen. Är ju inget hysteriskt fan precis så jag kan ju inte alla låtar.. =)
Det var ett konstigt fan där.. Hon satt på golvet och kunde inte resa på sig. Tre vakter försökte att ställe henne upp men det gick inte så tillslut fick dom hämta en rullstoll! Funderar på om hon var lam eller nått men då borde hon ha kommit DIT i rullstol.. Väldigt konstigt...
Efter Boppers hade spelat så drog vi oss hemmåt. Mamma och Uffe sov här så det blev lite Wii innan läggdags. Tyvärr fick jag sprängande huvudvärk så jag knaprade i mig lite piller och sen la jag mig i sängen och sov medans dom andra spelade vidare en liten stund i sovrummet =)

Nu sitter jag alldeles ensam i huset och det är kolsvart ute. Inte allt för tilltalande men det är bara att vänja sig.
Danne stack iväg till Sebbe och när jag kommer höra från honom nästa gång är det väl vid två, tre i natt när han vill hem. Han ringer även fast jag sa att jag inte hade lust att hämta honom.
Får väl se ifall Linn kommer förbi sen, men hon slutar inte jobbar förns 22.

Hade jag inte skadat knät hade jag förmodligen varit på väg till någon förfest nu. Skulle ha följa med Jennifer till Bomull. Men jag vågar inte ge mig ut på dansgolvet direkt och det är ju inte kul att sitta i baren en helkväll (om man inte hade haft en mille på kontot förstårs =) )

Jag kan gå lite bättre på knät nu men det spänner fortfarande. Kan inte böja helt på det än heller, det tar sin lilla tid om jag ska försöka böja så mycket jag kan på det. Vill att det ska bli bra nu!!!!

Finns
det något godare än Delicato bollar? Har ätit fyra stycken på två dagar nu, och nu är dom slut!
Har två kexchoklad kvar iaf.. Har blivit en riktig godisgris nu när jag är hemma. Ett under att jag inte rullar fram..!

Hepp.. Nu ska jag väl ta o hitta på nått annat.. hum......... Vad nu det kan vara!!??

Bye

Dagens låt:

Robert Miles - Children
The Boppers - Heaven

Kommentera inlägget här: