moongirl

Inhoppare

Kategori: Allmänt

Hej hej hallå dagboken..!

Sitter just nu i sängen med lap topen i knät. Såg "det bästa" av Per Gessles turné - En Händig Man på tv förrut. Fan va grymt. Den människan har gjort ett antal låtar och hitar. Såg både Gyllene Tider turnén och den här live.
Nu ser jag på "The Aviator". Den är väl inte diekt den bästa filmen... Men det finns inget annat att se.

Åt china mat förrut, så jäkla gott =) Kyckling med wokgrönsaker.. Friterat är nog godast men så himla onyttigt..
Men jag red i måndags, körde aerobics i onsdags och spinning igår. Riktigt duktig den här veckan så lite friterat skulle ju inte skada ;)
Får se om jag orkar träna imorgon. Är ett pass vid 11.. Lär väl antagligen sova då..!
Måste sova lite, ska på partaj imorron! En kompis till Danne fyller så det blir överrasknings party i en lokal =)
Idag blir det bara lugnt. Danne o hans kompis lanar så jag försöker hålla mig borta.

Idag var det en i servisen som var sjuk så då fick jag hoppa in! Jag som aldrig serverat eller nåt men det gick helt ok för att vara första gången. Dom tyckte att jag skötte mig bra =)
Fick hälla upp kaffe åt gästerna, diska, plocka undan tallrikar när dom hade ätit klart... Ja ni vet vad en servitris gör.. Kalas bra att få in en fot där inne. Skulle nog hellre vilja servera än städa.. Lite roligare att vara bland folk.

Tror att jag har blivit beroende av clementiner. Kan äta hur många som hellst =) Tur att det är nyttigt.

Nu är klockan 23:33 och jag är astrött! Frågan är ju om man ska sova snart, gå upp skapligt och åka till gymet. Eller sova länge och inte åka til gymet?! Känner för att träna men ska jag träna så ska jag vara där senast 11. Känns bättre att träna tidigt på nått sått.


Nu kommer jag inte på nått mera..... Och filmen blir bara mer och mer carzy.. Nee Ska nog sova snart...!

BYEEEEEEEEEEEE



 

Kommentera inlägget här: