moongirl

Skämtar du med mig!?

Kategori: Allmänt

Nu har jag suttit och skrivit en jäkla massa och så försvinenr allt!!!!!! Fan vad trött jag blir på tekniska jäkla saker....!!!! Blir en fruktansvärt kortare version nu...

* Hälsade på Jeppe, Lollo och Engla igår. Lille bus växer så det knakar och är en liten sprattel-maja! Jeppe o Lollo bjöd på kycklingwok med nudlar. Gött! Även pappa var där och hälsade på.

* Angelica och jag var på Palace i lördags! Var skoj!! Har inte varit ute på ca två månader så det var på tiden! Men än så länge får det inte bli för ofta för det pallar inte knät med.. Krånglar lite när den känner för det..
Men men... Vi var hemma hos Angie först och drack, spelade spel och babblade. Vi e bra på det =)

* Asirriterad på försäkringskassan!! Jag har förstårs skickat in läkarintyg på att mitt knä hoppade ur led och att jag var tvungen att vara sjukskriven tre veckor. MEN istället för att få pengar så fick jag ett brev som jag skulle fylla i vad jag hade för sjukdom, hur den har påverkat mitt jobb, om jag kunde jobba halvtid istället för att ha varit sjukskriven osv.. Räcker det inte med att en riktig läkare skriver på ett intyg att jag ska vara sjukskriven, måste FK också leka doktor?? Jag har ju för tusan knappt kunnat stödja på benet, och ännu mindre belasta det. Hur f*n ska jag kunna springa omrking med en jäkla dammsugare då!? Nu kommer jag få pengar inom 30 dagar, OM jag nu kommer få några pengar. Men det ska jag allt se till att jag får. Betalar ju fan flera tusen i skatt varje månad...

* Nyår! Då blir det fest och mat hos Jeppe och Lollo. Kommer nog bli skoj! Ska skicka efter en klänning. Hoppas man kan ha en vit klänning även fast det är nyår.. =)

Ja nu orkar jag tusan inte skriva mer..
Kommentera inlägget här: