moongirl

Rida häst!

Kategori: Allmänt

Hej hej hallå webbloggen!

Idag är jag extra trött. Vet inte varför, men jag ville inte gå upp ur sängen idag.. Inte så mycket att göra åt den saken utan att det var bara att gå upp 06:12, som är lite för sent egentligen... Tina kom till jobbet i tid iaf!
Trodde att jag skulle vakna till efter frukosten men ikke! Trött hela dagen, och det går apsegt på jobbet. Kommer hem och lägger mig i soffan och Danne sätter igång "I now pronounce you, Chuck & Larry".Såg inte så mycket utan somnade ganska snart, men den verkade bra så jag får se den vid ett annat tillfälle. Bubben hade laga mat tills jag kom hem idag.. Mysigt =)

Igår följde jag med min kusin och red på ridskolan. Har gjort det ett par gånger och det är ju superkul. Funderar på om jag ska börja men det kostar ungefär 6000:- /år. Vet inte om jag har råd eftersom jag har crossen och bilen.
Vi hoppade igår och jag hade en häst som heter Rowan. Han är 175cm hög och hur busig som helst haha.. Men lilla jag (på162cm) kunde allt få fason på honom och vi flööög över hindret, smärtfritt =) Idag har jag träningsvärk i innan låren.. Gud så bra!

Desperate Housewifes har premiär idag och det kan man inte missa. Kan hända att jag redan somnat iofs..
Tror att det är i morgon som Grey's Anatomi börjar också... DET dessutom får man inte missa. Ska sätta tändstickor i ögonen. Inte I ögonen men.. ja ni förstår vad jag menar..
Såg På Smällen igår. Den var helt ok! Men jag drömde att jag var gravid och skulle precis föda.. Som tur var så vaknade jag innan jag klämde ut ungen! Fan vilken skruvad dröm... Kanske ska ta ett grav-test?! haha...

Någon mer än jag som har Facebook? Hmm... typ hela världen.. Är jag den ända som inte förstår mig på det där? Jag tyckte jag var duktig som nu börjar lägga upp lite mera bilder på bilddagboken, men då ska det komma yttligare nånting man måste lära sig... Nu har jag ju dessutom börjat blogg på riktigt! Shit vilken datanörd jag är.. Fast det är rätt skönt att komma hem från jobbet och sätta sig ner och ta det lugnt..

Får se om det blir att köra cross imorron. Hoppas det, bara det inte regnar. Jag är ganska duktig på att ramla i leran... *host*

Nu blir det här jätte mycket längre än vad jag trodde det skulle bli men den som orkar läsa gör det!

See ya next time!
Kommentera inlägget här: