moongirl

Helgen

Kategori: Allmänt

Jag visste att jag inte kunde hålla mig borta! Igår var jag och red igen. Då anmälde jag mig för denna termin, det är nio gånger kvar. Red en häst som hette Griga igår. Väldigt känslig häst. Men än så länge är bråkstaken Rowan favoriten.. Många vill inte rida honom för att han uppför sig lite udda, men jag diggar honom =)
Var på Hööks i söndags och köpte ridbyxor, skor, strumpor och vantar. Hoppas det går fort tills nästa måndag! Känner mig som sju år igen.. hihi....

I fredags började jag jobba klockan 05:45, för att jag skulle ta hand om frukosten på morgonen. Skära gurka, tomat, paprika m.m. Värma bröd och koka ägg... Det är massor att göra så egentligen börjar jag klockan 6 men ville vara där lite tidigare.
När jag kom hem var jag aptrött!! Satt vid datorn, såg på tv en stund, drack en halv drink sen somnade jag...

lördagen åkte Danne och jag till pappa. Vi tog med oss crossarna och åkte på grusvägarna där. Riktigt skoj att komma upp i lite fart! Men min lilla 125cc är inte jättesnabb men bra nybörjar bike!
Bror Jesper kom och körde cross också, det tyckte han var skoj!
Sen blev det mat och fika. Senare åkte vi hem till brorsan och Lollo för att festa lite. Lollo drack inget för hon ska bli mamma!! Och jag ska bli faster!!  *weeiii* =)
Danne och Jeppe drog ut på krogen men jag halvsova så jag gjorde mig iordning och gick och la mig!
Nån jävla brud hade pussat Danne *grrr...* Tydligen karatefull!

Dagen efter, efter en väldigt seg uppstigning av Danne, åkte vi till McDonalds och sedan till Hööks.
Skulle ha åkt förbi mamma men det orkade vi inte då så det ska vi ta en annan dag. Hon har ju fyllt år.

Jaoo det var helgen.. Jag vaknade varje morgon vid åtta och kunde inte somna om. Så himla typsikt.

Idag har jag ätit couscous för första gången.  Fullkorn dessutom.. Det var helt OK! Bättre än ris och potatis.

Ska se IDOL och Desperate Houswifes idag och sen sova.

Är förkyld fortfarande vilket är väldigt irriterande. Vill komma igång och träna nu. Vill att det ska bli såhär:
Måndagar: Ridning
Tisdagar: Dance/aerobics
Onsdagar: Cross
Torsdagar: Gym lr vila
Fredgar: Gym lr vila
Lör + Sön brukar det inte blir så mkt träning..


Nej nu blir det här väldigt långt om jag inte slutar nu...
Kommentera inlägget här: