moongirl

Ojojojoj.. Här var det minsann dax att uppdatera.

Kategori: Allmänt

Tycker att det är svårt att börja skriva när jag inte har skrivit på nästan två månader.. Händer ju faktiskt endel på den tiden..

Börjar väl bakifrån då.. (inget snusk i tankarna nu..)
Igår var jag, Danne och ett gäng till och kollade på Freestyle motocross i Cloetta Center. Mycket häftigt!! Blev mycket imponeard. Var en 16 åring ifrån Prag som var kanon duktig!! Han kom tvåa. En amerikan tog första plats, men det var han värd. Kanon duktig var han!!! Fredrik Berggren och Morgan Carlsson var med men ingen av svenskarna kom med. Lite kul att Dannes kompis känner Berggren.. =) Undra varför han kallas Frogson?!
Längtar efter min cross nu! Men han får allt vänta tills i vår.. Då blir det att köra igen!! Ska kanske köpa en ny då.. Får se!

Annars då? Jo, Danne och jag firade hela tre år den 9/12. Mycket bra av oss tycker jag =) Ska bli många år till. Letar ju hus men just nu finns det inget intressant. Det kostar ju endel pengar om man säger så...
Vi hade tre rätters middag o mös.. Himla trevligt =)

Nu i veckan blir det kalas mycket att göra... Imorron ska jag till barnmorskan.. Kul! Jag ska bara prata som tur e... Blir helgalen på att jag glömer mina piller hela tiden... Måste göra nåt åt den saken...

fredag kanske jag ska med till Dannes kompis och dricka glögg o annat med alkohol i.
lördag är det 35års fest hos en jobbarkompis.
söndag ska vi fira jul hos Dannes föräldrar.
måndag ska vi fira jul hemma hos mamma och Uffe. Sova över där. Lär bli alkohol.. ;)
tisdag ska vi fira jul i Valdermarsvik hos faster.

En hel del att göra asså...

Ska försöka o få till det så att jag kan träffa Mia gummsan som flyttat hem!!!!
Så ska jag antagligen träffa Martina på fredagen 28;e
Vill se Jennifers nya lägenhet och Sandra ska jag träffa oxå.

Kan nån ge mig mer tid?! =)

Jag har totalfastnad för eurodance. Det gjorde jag ju iofs redan -94 men nu lyssnar jag på det typ varje dag. Sitter o leker med datorn o har full volym i hörlurarna =)
Har en ny favvolåt för tillfället som jag blir asglad av, Whigfield - Sexy Eyes.
Självklart är alltid Basic Element, Masterboy och Solid Base välkomna =)
E-type funkar än också.

Mer som har hänt då? Jo! Jag ska ju bli faster!!!! 27 april ska Lollo bli mamma o brorsan pappa!!
Ska bli jätteskoj. Mamma har redan börjat sticka =)
Nu vill ju Danne att vi ska skaffa barn också så att inte ålderskillnaden blir så stor.. haha säger jag... Kul skämt... Som om jag ska skaffa barn nu... Nej du det får vänta minst ett par år till!!!


Nu ska jag nog kolla till min Facebook... Förstår så mkt av den....

Spring iväg o ladda hem Whigfiel nu!!

Bye bye!!



Kommentera inlägget här: